Jump to content
ronny85

Afl. tvboks tilbage Læs mail fra comhem:(

Recommended Posts

Hej alle. Jeg vil gerne afl. min digital boks fra comhem tilbage, men hvordan gøres det. De er ikke til at danse med, Jeg har brugt boksen i 1 uge, og jeg havde 2 ugers opsigelse. Dvs. Jeg kan pakke alt sammen ned igen i de org. indpakninger! Hvad gør jeg her. Mvh Ronny SVAR 2011-09-19 13:30 Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Why are you not happy with the box? Is there anything wrong with it? Under the terms, you have no right to regret the box if you packed up and used it. If something is wrong with the box we will fix it or we will replace the it. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice Maria K Jonsson Box 43 871 21 HÄRNÖSAND Tel direkt: 0771- 55 00 00 Fax: 020-55 44 11 kundservice@comhem.com www.comhem.se -------------------------------------------------------------------------------- FRÅGA 2011-09-18 17:58 - Annat Är du kund? Ja Kundnummer / Personnummer: Namn: E-postadress: Telefon: Gatuaddress: (Ej angiven) Postnummer / Ort: 26132 Landskrona Angående: Annat Din fråga: Hej Jeg fik en digital boks af jer. Jeg kan se alle kanalerne på mit private hjemmenetverk, så jeg vil gerne aflevere min digitial boks tilbage Hi i want to return my digital box back, because i am not satisfied with it Reqard XXX UserAgent: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0) -------------------------------------------------------------------------------- Vill du ställa en följdfråga för detta ärende så görs detta här: Skicka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge aftalevilkårne på Comhems hjemmeside, og sikkert også nogle du har fået på papir, mister du dine 2 ugers fortrydelsesret når du tager abonnementet i brug. Læs selv her - sidste side: http://www.comhem.se/blob/view/-/5392/data/12928/-/villkor+privat+2010+12+06.pdf Så der er ikke andet for end at spørge om i kan finde en fornuftig løsning da du ikke har behov for det abonnement du hat købt. Du har tilsyneladende IKKE ret til at få købet ophævet da du har brugt det en uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du bare køber et stykke hardware og pakker det op, skal sælgeren acceptere en fortrydelse, hvis det drejer sig om et fjernkøb. Du har nemlig ikke haft muligheden for at besigtige varen inden købet. Der er som regel nogen specielle regler når det gælder abonnementer, så på det punkt er jeg i tvivl om distanslagen gælder. Men bare lad være med at nævne abb. og kør på at varen ikke lever op til dine forventninger og at du derfor ønsker at gøre krav på dine, iflg. distanslagen, 2 ugers fortrydelsesret. Så er det muligt de henviser til et eller andet der undtager dem for den lov. Men hvo intet vover, intet vinder. Sidste side i dokumentet Pede linkede til fortæller de også selv at du har 14 dages fortrydelsesret hvis ordren er afgivet via internet eller telefon. De skriver heller ikke at du ikke må åbne kassen. Utrustningen skall återlämnas i väsentligt oförändrat skick Ångerfristen räknas från och med den dag då Avtalet ingicks. Dock räknas ångerfristen tidigast från den dag då du fick lagstadgad information om ångerrätten. Ångerrätten gäller inte om användning av Tjänsten har påbörjats med ditt samtycke under ångerfristen Jeg ved ikke lige hvad de mener med den del jeg har fremhævet med fed. Som er den del Pede henviser til. Hvornår har man påbegyndt tjenesten med sit samtykke? Med det samme man åbner kassen? Når man har tilsluttet kassen? Når man har tændt TV'et? Eller skal man aktivt ind og aktivere abb. på en eller anden måde? Den sidste del er svær at komme udenom, men de andre er lidt vage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Utrustningen skall återlämnas i väsentligt oförändrat skick Ångerfristen räknas från och med den dag då Avtalet ingicks. Dock räknas ångerfristen tidigast från den dag då du fick lagstadgad information om ångerrätten. Ångerrätten gäller inte om användning av Tjänsten har påbörjats med ditt samtycke under ångerfristen
Det med fed er at "fortrydelsesretten ophører hvis tjenesten er taget i brug/påbegyndt med dit samtykke under fortrydelsesfristen". Og det er det jo nok når du har brugt boksen. Men spørgsmålet er om de rent faktisk har ret i det. De 14 dages fortrydelsesret er jo en del af EU Købeloven som også gør sig gældende i DK, og formålet med den lov er at kunden skal kunne inspirere varen og stadig fortryde inden for 14 dage hvis varen ikke lever op til forventningerne. DOG kan leverandøren kræve en rimelig kompensation, hvis pakken har været åben og det kan ses at den har været brugt, hvis leverandøren højst sandsynligt oplever et tab når varen sælges igen. Jeg foreslår at du evt. kontakter konsumentverket og får en hurtig vurdering fra dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

SVAR 2011-09-28 21:02 Hi and thanks for your email! Right away if you would like. In the conditions for the 6 months without subscriptionfee is also included 12 months of bindingtime. If you accept these terms, send us a confirmation and we will book the offer for you. Have a nice day Regards Com Hem AB Customer Service x x Phone direct: x Fax: x kundservice@comhem.com www.comhem.se -------------------------------------------------------------------------------- FRÅGA 2011-09-27 18:16 - Uppföljningsfråga angående: Annat TV-package Medium 8 favoriter for free for 6 months and then back to the campaign prize à 154:-/month for all the trouble. SÅ er der noget nyt! Gratis tv i seks mdr, og bindingstiden er på 12 mdr nu! Super.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites