sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2011 Trist! Carriers er for mig indbegrebet af Protoss, lidt ligesom man jo skal have et battleship eller zerglings =) Og de andre enheder lyder en smule grå, men det skal nok blive sjovt =) Jeg så et par master league players i går da 'min skole' holdte LAN, og hænderne fløj godt nok hen over tastaturet, så de bliver sikkert glade for spellcasters. Rart at se de 'små dovne' elever rent faktisk bevæge sig ;-) Hvor blev invitationen af ;) Men du har ganske ret med carriers hvilket nok også var grunden til de kom med i denne omgang... Men nu bliver de ihvertfald skrevet ud for denne omgang og så må vi se om de gør comeback til Legacy of the void :) Sent from my Windows 7 Phone using Board Express Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2011 Hedder det 21. eller 28. januar næste gang? :) Mener begge datoer dur for mit vedkommende :) Sent from my Windows 7 Phone using Board Express Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2011 Hvor blev invitationen af ;) Udvalgt selskab - Udelukket gymnasieelever og deres lærere. Omvendt antager jeg at Bananas værdsætter at jeg ikke inviterer 40 elever med hjem til ham næste gang ;-) Men du har ganske ret med carriers hvilket nok også var grunden til de kom med i denne omgang... Men nu bliver de ihvertfald skrevet ud for denne omgang og så må vi se om de gør comeback til Legacy of the void :) Jeg håber de gør ... og gad vide om vi kommer til at se mere til Tassadar også ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2011 Udvalgt selskab - Udelukket gymnasieelever og deres lærere. Omvendt antager jeg at Bananas værdsætter at jeg ikke inviterer 40 elever med hjem til ham næste gang ;-) Det ku da ellers være hyggeligt ;) :D Jeg håber de gør ... og gad vide om vi kommer til at se mere til Tassadar også ;-) Carriers er så meget lig med Protoss, så jeg vil tro at vi gør... Og vi kommer nok til at se en del til de forskellige Protoss heroes, men hvad rygterne indtil nu siger (selvom det kan ændre sig mange gange, der er trods alt en del år til det kommer) så bliver det hero-based lidt ala. Heart of the Swarm bare med fokus på Zeratul som hovedkarakteren... Og ellers bliver det spændende hvad der sker da der i den nuværende kampagne jo blev lagt op til at racen Protoss ville bukke under overfor Zerg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2011 Hedder det 21. eller 28. januar næste gang? :) Jeg kan umiddelbart begge datoer - spørgsmålet er om det ikke burde ligge tidligere i Januar? Omvendt antager jeg at Bananas værdsætter at jeg ikke inviterer 40 elever med hjem til ham næste gang ;-) Det er en korrekt antagelse :) 40 teenagere, der endnu ikke er gamle nok til at passe på inventaret og samtidigt banker os i alle spillene lyder ikke som noget hit! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2011 Jeg kan umiddelbart begge datoer - spørgsmålet er om det ikke burde ligge tidligere i Januar? Jeg er selv booket 7. og 14., men flertallet bestemmer sæ'fø'li', om disse to lørdage passer folket bedre. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2011 Jeg har fået en beta test kode til SWTOR. Lader til at alle, som har forudbestilt før 11. november har fået det. Det bliver vist formentlig i næste weekend - de skal have testet serverne ved høj belastning. De har også meldt ud, at dem som har forudbestilt, kan få adgang til spillet før launchday - op til 5 dage før. http://www.swtor.com/news/news-article/20111104-0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2011 Jeg har fået en beta test kode til SWTOR. Lader til at alle, som har forudbestilt før 11. november har fået det. Det bliver vist formentlig i næste weekend - de skal have testet serverne ved høj belastning. De har også meldt ud, at dem som har forudbestilt, kan få adgang til spillet før launchday - op til 5 dage før. http://www.swtor.com/news/news-article/20111104-0 Bugger. Inden beta code i min inbox :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Sidst i Januar funker også bedre for mit vedkommende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Så lad os tage en af dagene sidst i januar. Fra kl. 17 i dag får jeg lov at beta-teste løs på SWTOR - game klienten på godt 20 GB er allerede downloadet. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Hvis nogen også spiller BF3, så er jeg på som Umpha, hvis i vil have et lift i en tank eller helikopter. http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/Umpha/ Sidst i Januar er sikkert også fint for mig, bare det er inden min skiferie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Monkey Island Special Bundle til blot 5 euro (tilbud slutter om 90 minutter!): http://store.steampowered.com/sub/6183/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Så lad os tage en af dagene sidst i januar. Så skal folk bare blive enige med sig selv om hvilken dag der funker bedst for dem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Så lad os tage en af dagene sidst i januar. Fra kl. 17 i dag får jeg lov at beta-teste løs på SWTOR - game klienten på godt 20 GB er allerede downloadet. :) Tell, tell, tell ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Hvis nogen også spiller BF3, så er jeg på som Umpha, hvis i vil have et lift i en tank eller helikopter. http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/Umpha/ Sidst i Januar er sikkert også fint for mig, bare det er inden min skiferie :) Jeg er i og for sig klar på BF3, men ved ikke om min puny laptop skal trække skidtet tilfredsstillende... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Sådan ser det ud i startområdet af SWTOR, når flere hundrede ny-udklækkede Jedis bliver sluppet løs samtidigt: [ATTACH]4206[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Sådan ser det ud i startområdet af SWTOR, når flere hundrede ny-udklækkede Jedis bliver sluppet løs samtidigt: [ATTACH]4206[/ATTACH]Stadig kun licens til pap-sværd og ingen lightsaber, tilsyneladende!? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Stadig kun licens til pap-sværd og ingen lightsaber' date=' tilsyneladende!? ;)[/quote'] Den lyser, når man tager den i brug - jeg ved ikke hvorfor man starter med at rende rundt med dem på ryggen. Spillet kører fint allerede i Beta - Største problemer er med at logge ind og ud. Single player historiedelen føles en del som i Knights of The Old Republic spillene, som også var ret gode. Interface minder meget om World of Warcraft - dog er der ingen fortsættende auto attack. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 SWTOR har allerede 825.000 pre-orders i USA opgjort pr. 19. november. Ganske imponerende for et spil, der stadig har 5 uger til launch. http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Den lyser' date=' når man tager den i brug - jeg ved ikke hvorfor man starter med at rende rundt med dem på ryggen.[/quote']Det er sikkert et bløb fra WOW-folkene i kælderen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2011 Så skal folk bare blive enige med sig selv om hvilken dag der funker bedst for dem :) Lad os snuppe 21. jan. så. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2011 Sådan ser det ud i startområdet af SWTOR, når flere hundrede ny-udklækkede Jedis bliver sluppet løs samtidigt: [ATTACH]4206[/ATTACH] Er det din plan også at spille som Jedi, når spillet officielt går live? Jeg er nemlig hooked på Sith Inquisitor :D og så kan vi jo ikke co-op'e (formoder jeg?), selv om vi snupper samme server. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2011 Er det din plan også at spille som Jedi' date=' når spillet officielt går live? Jeg er nemlig hooked på Sith Inquisitor :D og så kan vi jo ikke co-op'e (formoder jeg?), selv om vi snupper samme server. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2011 Mht. SW:TOR så er classes ens ligemeget om man vælger light eller dark side. Dvs. Sith Inquisitor vil have samme skills som Jedi councelor (spells har bare andre farver og andre navne og måske andre animationer) så der vil ikke rigtig være den store forskel på om man vælger det ene eller det andet bortset fra looks (ved dog godt det er en stor del). Tøsen og jeg vælger nok the light side, hun har set sig varm på en Jedi knight og jeg tager enten en Jedi councelor (så kan hun være min padawan HEHE) eller en Trooper med speciality i healing (ligner meget palas fra wow). Vi går nok også på en PvE server da vi ikke er særlig interesserede i at blive ganket da vi har meget begrænset spilletid. Kunne dog være rigtig fedt hvis der var andre øresundsborgere på samme server. BF3 nick = Hamashu http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Hamashu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Mht. SW:TOR så er classes ens ligemeget om man vælger light eller dark side. Dvs. Sith Inquisitor vil have samme skills som Jedi councelor (spells har bare andre farver og andre navne og måske andre animationer) så der vil ikke rigtig være den store forskel på om man vælger det ene eller det andet bortset fra looks (ved dog godt det er en stor del). Tøsen og jeg vælger nok the light side, hun har set sig varm på en Jedi knight og jeg tager enten en Jedi councelor (så kan hun være min padawan HEHE) eller en Trooper med speciality i healing (ligner meget palas fra wow). Vi går nok også på en PvE server da vi ikke er særlig interesserede i at blive ganket da vi har meget begrænset spilletid. Kunne dog være rigtig fedt hvis der var andre øresundsborgere på samme server. BF3 nick = Hamashu http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Hamashu/ Ahhhh mht. forskellene på klasserne - så er der forskel på om du dybsteger en gut i elektricitet som sith inquisitor, eller kaster en sten efter gutten som en Jedi counselor hehe :D Men ja, det er samme spell, dog er der animation på jedi siden, som ikke er på sith siden. Dvs. Sith er instant spell, og jedi skal lige hive en sten op af jorden mv. Jeg selv kommer til at spille på Empire siden, som Imperial agent og en inquisitor som backup :-) Er med i et guild launch ting, så hele guilden får samme server garanteret. Men er frisk på at finde en server, for øresundstosserne :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites