sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2011 Mos eller ovnbagte kartofler er hip som hap for mig :p Jeg vil foreslå at du sender en PM med dit kontonummer, så vi kan sende den fyrstelige sum til dig allerede nu og så må du lige sige til hvis du skal bruge assistance til indkøb/afhentning/whatever af noget, jeg giver gerne et nap med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2011 Hey, Kunne godt tænke mig at deltage i dette fremragende (tror jeg) arrangement. Vil også gerne skrive mig op til maden hvis det ikke er for sent. Skal vi medbringe penge til om aftenen eller foretrækker du en overførsel? Mht. Spil: TF2, Halflife, BF:BC2 :=> Mest til skydespil men er med på det meste så længe det ikke hedder FIFA, NFL madden osv. i den dur. Mvh. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2011 Skal vi medbringe penge til om aftenen eller foretrækker du en overførsel? Menace vil nok foretrække en overførsel på forhånd - således at det ikke er ham, som løber den økonomiske risiko, hvis nogen ikke dukker op.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2011 Har i hørt at malmø slukker for strømmen den 8-10 2011 fra 10:30 til 05:30 ?? al strøm og internet vil være nede.. lyder lidt underligt ik: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2011 Har i hørt at malmø slukker for strømmen den 8-10 2011 fra 10:30 til 05:30 ?? al strøm og internet vil være nede.. lyder lidt underligt ik:1 April har ringet, og vil gerne have lukket ned for det pludselige overarbejde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2011 Hey, Kunne godt tænke mig at deltage i dette fremragende (tror jeg) arrangement. Vil også gerne skrive mig op til maden hvis det ikke er for sent. Skal vi medbringe penge til om aftenen eller foretrækker du en overførsel? Mht. Spil: TF2, Halflife, BF:BC2 :=> Mest til skydespil men er med på det meste så længe det ikke hedder FIFA, NFL madden osv. i den dur. Mvh. Anders Der er selvfølgelig tid til at "komme" med på maden, det er kun indtil 1 uge før det kan give problemer da svinekæber skal bestilles og der skal slagtes 2-4 svin pr mand :-) Normalt spiller vi mest starcraft2, left4dead (1 eller 2), cod4, men team fortress2 lyder interessant, jeg har det på steam men aldrig gamet det, det er vist gratis, ik? Har sendt en PM til alle.... Don A - ingen problemer, har en nødgenerator og vi kan jo bare spille spil hvor vi ikke er afhængig af wan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2011 Hey, Kunne godt tænke mig at deltage i dette fremragende (tror jeg) arrangement. Vil også gerne skrive mig op til maden hvis det ikke er for sent. Skal vi medbringe penge til om aftenen eller foretrækker du en overførsel? Mht. Spil: TF2, Halflife, BF:BC2 :=> Mest til skydespil men er med på det meste så længe det ikke hedder FIFA, NFL madden osv. i den dur. Mvh. Anders Du er sat på :) Don A - ingen problemer' date=' har en nødgenerator og vi kan jo bare spille spil hvor vi ikke er afhængig af wan[/quote'] Såsom vores specielle LAN versioner af spillene, som kun virker hos Bananas ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2011 Så nærmer dagen sig for den efterhånden traditionsrige sammenkomst som ØresundsLAN er blevet til :D Hamashu, da du ikke har været der før kan du eventuelt droppe en PM hvis du vil hægte dig på en af os andre som er "lokalkendte"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2011 Hey Har fundet ud af jeg laver en gang stærk karryret pindi chana - karrypasta, kokosmælk, kartoffel, kikærter og ris og yoghurt (til at dæmpe det stærke), til frokost. Nogen der vil være med på en gang hjemmelavet karryret? udover dapb ;-) Det er ren veganer, så hvis i vil have kød til, buy it yourselves..... der er rigeligt kød til om aftenen, ca. ½ kg til hver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2011 Hey Har fundet ud af jeg laver en gang stærk karryret med kikærter, kartofler serveret med ris og yoghurt (til at dæmpe det stærke), til frokost. Nogen der vil være med på en gang hjemmelavet karryret? udover dapb ;-) Det lyder da som en god idé, jeg er frisk :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2011 Jeg springer over :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2011 Hey Har fundet ud af jeg laver en gang stærk karryret pindi chana - karrypasta, kokosmælk, kartoffel, kikærter og ris og yoghurt (til at dæmpe det stærke), til frokost. Nogen der vil være med på en gang hjemmelavet karryret? udover dapb ;-) Det lyder da godt - Jeg er frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2011 Springer også over - duer ikke rigtig til stærk mad :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2011 Forsinket... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2011 Forsinket... :( Er du ikke blevet lukket ud af konen endnu :D Vel ankommet som en af de første venter vi nu bare på alle de andre sløve padder ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2011 damn....jeg gad ellers godt med til dette arrangement, men sidder pt. ca. 5000 km væk og kommer først hjem på ferie om 1 måned :) Men jeg håber I hygger jer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2011 damn....jeg gad ellers godt med til dette arrangement, men sidder pt. ca. 5000 km væk og kommer først hjem på ferie om 1 måned :) Men jeg håber I hygger jer :) Og et satelit uplink er nok ikke det helt fede at sidde og game over, der er nok pænt meget lag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 Og et satelit uplink er nok ikke det helt fede at sidde og game over' date=' der er nok pænt meget lag :)[/quote'] Ja det er korrekt og så det faktum at jeg lige pt. leger "Call of Duty" for real :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 Tak for endnu et godt arrangement, lækker mad og Uovertruffen selskab. Dog vil jeg sige at det er for dårligt at naboerne på VH ikke slukkede lyset så vi kunne se stjerneskud ;-) Jeg er klar på en omgang til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 Tak for endnu et godt arrangement, lækker mad og overtruffen selskab. Dog vil jeg sige at det er for dårligt at naboerne på VH ikke slukkede lyset så vi kunne se stjerneskud ;-) Jeg er klar på en omgang til. +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 Synes igen det var godt :-) Og lidt utroligt at 7 gutter spiste de 4065 gram kød op :-) (udover 1 kg gulerødder og ca. 3 ud af 4 kg kartoffelmos) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 lyder nu lækkert. jeg er helt sikkert med næsten gang. (håber jeg) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2011 +1 det var super. Ses til januar. :th2: Håber andre er hoppet på SWTOR-vognen til den tid: Har allerede lagt en pre-order på det. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2011 Håber andre er hoppet på SWTOR-vognen til den tid: Har allerede lagt en pre-order på det. :) Det er for geeket til mig :-) Også mere for ikke at vi spreder os ud på alle spil .-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2011 Tak til alle for god ro og orden Håber andre er hoppet på SWTOR-vognen til den tid: Har allerede lagt en pre-order på det. :) Jeg skal helt sikker også have lagt en pre-order - har du bestilt elektronisk eller fysisk?? - hvad er smartest? Vi kan jo skrive hvad for en server vi bør/skal spille på, når det kommer ud. Der kommer nok mere end en enkelt server. Jeg tror ikke at de går samme vej som EVE Online og laver een enkelt kæmpe stor server-cluster. SWTOR bliver nok også meget større end EVE - det har potentiale til at blive lige så stort som World of Warcraft. Om vi skal spille det til LAN samling er måske lidt tvivlsomt - på den anden side deler vi os jo nogen gange op i smågrupper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites