Jump to content
lovebuine

Hvor godt er Telenor som udbyder

Recommended Posts

Kender dem ikke, men du skal være opmærksom på om de har en mere eller mindre fast grænse for trafikmængde. Det er ikke sikkert det er et problem for dig, men her udmærker Telia sig bl.a. ved at der er ægte fri trafik på deres xDSL produkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK :) Så er der ingen køer på isen jo. Du skal blot være OBS på "Utgångspunkten är att alla kunder ska ha en bra och likvärdig upplevelse av tjänsten. Därför förbehåller vi oss rätten att under vissa omständigheter vidta åtgärder mot användare som genom sitt surfbeteende försämrar upplevelsen för andra. Dessa kunder kan tillfälligt uppleva en fördröjning eller lägre hastighet på sin dataöverföring." og "När vi märker att det är osedvanligt hög belastning i näten till följd av att enskilda användare utnyttjar tjänsten extremt mycket. Vi har satt PTS statistik som ett riktmärke för normalanvändning. För användare som konsekvent förbrukar mer än 10 gånger normalt förbehåller vi oss rätten att tillfälligt fördröja användningen eller sänka hastigheten, givet att andra användare ska kunna få en bra tillgång till internet". Og igen - så er det slet ikke sikkert at det er et problem - blot er "fri trafik" kun frit så længe man er "normal" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
den havde jeg ikke set. det var kanont du fandt den. det får mig til at overveje ikke at vælge dem.
De restriktioner er gennemgående hos udbyderne af wireless/3G - så hvis dit forbrugsmønster er "tungt", så tror jeg ikke du bliver tilfreds med en sådan løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså noget kan den nok godt bruges til... :) Bare ikke store datamængder - min beregning kræver jo at du henter med maximal hastighed! Hvis du bare surfer nyhedessider i et par timer er datamængden jo meget, meget mindre. Men ja umiddelbart syntes jeg nu også at Telia er OK prismæssigt og jeg syntes de leverer et rigtig godt og stabilt produkt i deres DSL bredbåndsløsninger. Edit: Og de tillader ubegrænset brug - det eneste de skriver i deres betingelser - så vidt jeg husker - er at du ikke må lave kommerciel webhosting på deres private DSL løsninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites