Jump to content
Yankie

Golf VI 1.6 tdi Blue Motion sælges

Recommended Posts

Hej i gruppen, Jeg har en VW Golf VI tdi Blue Motion Technology fra marts 2011 til salg. 24000 km, sportspakke der består af alufælge, sportsundervogn, sportssæder tonede ruder etc. Den er velholdt og står som ny. Dufter af ny i kabinen endnu. :) Prisidé: 165000 skr/140000 dkr eller bud. Mere info og billeder kan mailes ved interesse. Mvh Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej i gruppen, Jeg har en VW Golf VI tdi Blue Motion fra marts 2011 til salg. 24000 km, sportspakke der består af alufælge, sportsundervogn, sportssæder tonede ruder etc. Den er velholdt og står som ny. Dufter af ny i kabinen endnu. :) Prisidé: 165000 skr/140000 dkr eller bud. Mere info og billeder kan mailes ved interesse. Mvh Rasmus
Hej Rasmus Skal du tilbage til DK? Hvilken farve er den (den skal ikke være hvid eller rød :-)? Metallic farve? Er den Masters? Har du nogle billeder? Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Den er shark blue, rigtig flot farve. Metallic ja. Masters, herved mener du? Jeg flytter hjem til DK til 1. dec ja. Se billede her: http://www.volkswagen.dk/da/models/golf/farver_og_faelge.html#/flash=29f4a9a7eae842aeab67bf0b04392287@%7B%22c%22%253A%22Shark%20Blue%20Metallic%22%252C%22q%22%253A2%252C%22f%22%253A18%7D Mvh Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er "Bluemotion" et udstyrsniveau, dvs så kan det ikke være en Master. Kun hvis det er en "Bluemotion Technology" (lidt mindre økonomisk end en "Bluemotion") - så kan man tilvælge Master udstyrsniveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites