europær 11 Anmeld indhold Skrevet September 8, 2011 Vores dejlige hankat Carter (sort/sølv) er løbet hjemmefra fredag den 26/8. Han er næsten 2 år, kastreret og chippet. Vi har allerede meldt ham savnet hos politiet, lavet opslag som er sat op i Arrie, V. Ingelstad, Hököpinge og Käglinge. Og lavet annoncer på diverse sites. Desværre endnu uden nogen respons. Vi savner ham rigtig meget, og håber at måske nogen har set ham eller taget ham ind. Lone og Thomas Lund [ATTACH]4162[/ATTACH][ATTACH]4161[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 kan desværre ikke hjælpe, men håber han vender retur. Han er godt nok en fin fyr :) har selv lige fået 2 stk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Tak, han er en super dejlig hankat. Og vi savner ham bare så meget. Glæd dig over dine. Racen er bare super, har haft racen i 12 år. kan desværre ikke hjælpe, men håber han vender retur. Han er godt nok en fin fyr :) har selv lige fået 2 stk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Storken 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2011 Prøv at gå ind på www.djurhemmetaggarp.se. En hjemmeside for et internat ved Svedala som ind imellem får bortløbne katte ind. Du kan i hvert fald finde deres tlf nr og ringe og høre dem. Pøj, pøj.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2011 Hej "Storken" 1000 tak for tippet, det prøver jeg. Alle gode ideer modtages, så vi kan få vores hankat hjem igen. Desværre uden held. Lone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2011 En dame kontaktade mig i fredags den 9. september, som har sett Carter i Käglinge / Oxie-området (Törringevägen, nær Rönnebäck Golf). Jeg har været der flere gange efterflg. men desværre har jeg ikke fundet ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2011 En dame kontaktade mig i fredags den 9. september' date=' som har sett Carter i Käglinge / Oxie-området (Törringevägen, nær Rönnebäck Golf). Jeg har været der flere gange efterflg. men desværre har jeg ikke fundet ham.[/quote'] Tag en pose tørfoder med derud, og rasl godt med den. Det bringer dem ofte frem. Vi skal nok holde udkig efter ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2011 Eller kattebakken! Det tricket har jag använt mig av en gång näre jag skulle fånga in en katt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2011 Tak for tippet Ann. Lignende har jeg allerede prøvet, og har været adskillige gange kørt/gået rundt i området og kaldt på ham. Desværre uden held. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
europær 11 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2011 Tak for tippet, Mohlin. Den havde jeg ikke tænkt på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2011 Hej. Du har et PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites