larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 7, 2011 Jeg faldt over den her "dims" til IOS og Android - http://www.viber.com/ som jo ser ret smart ud.... Gratis telefonsamtaler og gratis tekst beskeder så længe man har en dataplan eller er på wifi :) Men hvad i alverden går deres forretning ud på? Der er jo ikke noget i verden som er gratis - har jeg lært engang. Og syntes ikke helt det fremgår nogen steder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2011 Ved ikke hvad catchen er, men det virker ganske godt. Måske de udnytter at snuse fik telefonbog til at sælge kontakter. Jeg har dig ikke oplevet stigning på spam efter at have brugt programmet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Har heller ikke oplevet noget med i de fire-fem måneder jeg har brugt det. Måske de satser på en kæmpe bruger-skare, og et senere milliard-dollars-salg til en af de store :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites