Naddi 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2011 Hej jeg har et spørgsmål ang socialrådgiver i se ? Jeg har et barn som er i pleje hos min mor og far (netværkspleje) Den kommune som er inden over mit barn (gladsaxe kommune) siger at jeg skal få skaffet mig en socialrådgiver (eller en der kan hjælpe mig med de ting de nu er sværer ang mit barn) Nogen der ved hvad det hedder på svensk og hvor man skal gå hen? . Jeg bor selv i bunkeflostrand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Umiddelbart tror jeg det må være barnforvaltningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Naddi 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 tak skal du have :) Ved du hvor henne kommune og det ligger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Kanske kan du få hjälp här ? http://www.malmo.se/Medborgare/Social---familjefragor/Familj-barn-och-ungdom/Familj-och-relationer/Familjerattsbyran.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Socialrådgiver er "socionom" på svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2011 Samarbejde Jeg er altså lidt bange for at de Svenske myndigheder har lidt svärt ved at gå ind i en sag i Danmark... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Naddi 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2011 det var også min tanke, jeg har skrevet et brev til dem (her i sverige.) så nu må jeg se hvad de siger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites