Ann 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2011 Hastigheden for alle andre er nedsat til 70 kmt. - til i nat ca. kl. 03.00 Det må blæse godt deroppe. Men det finder vi jo snart ud af. http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1540081/Bron-stangd-for-vindkansliga-fordon.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Broen er ikke lukket for vindfølsomme køretøjer. De fraråder at tage broen med ditto. Der er, trods alt, hulens til forskel ;) Starttid: 2011-09-06 14:38 Forventet sluttid: 2011-09-07 03:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Hårde vindstød Restriktion: Vindfølsomme kørtøjer frarådes at passere broen. Hastighed 70 km/tEr lige kørt over for 30 min siden - og de overdriver, som vanligt. Men ja - 70 på højbroen, ganske vist Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 ...og så er der netop kommet sms om at trafikken igen er normal. De er simpelthen for viderekomne dernede på Lernacken! *looool* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Hastigheden for alle andre er nedsat til 70 kmt. - til i nat ca. kl. 03.00 Det må blæse godt deroppe. Men det finder vi jo snart ud af. Nope, intet specielt. Kunne simpelthen ikke tage hastighedsskiltningen seriøst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Nope' date=' intet specielt. Kunne simpelthen ikke tage hastighedsskiltningen seriøst. [/quote'] Synd du ikke blev stoppet så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Synd du ikke blev stoppet så... Også synd jeg ikke blev..... kunne heller ikke tage det seriøst.......man kunne INTET mærke i bilen....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Synd du ikke blev stoppet så... Snup en kiks. For øvrigt var det konen, der kørte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 OMG! Nu fraråder de igen p.g.a. vind...til kl 03 i nat! Starttid: 2011-09-06 18:32 Forventet sluttid: 2011-09-07 03:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Hårde vindstød Restriktion: Vindfølsomme kørtøjer frarådes at passere broen. Hastighed 70 km/t Jeg har opgivet...:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Ja det var godt nok vildt deroppe på højbroen - selv ikke karavanen af finske campere så ud til at have væsentlige problemer... men det er jo ikke nogen overraskelse. Er dog ikke blevet belemret med sms'er om vindsituationen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Broen er ikke lukket for vindfølsomme køretøjer. De fraråder at tage broen med ditto. Der er, trods alt, hulens til forskel ;) Sig det til Sydsvenskan.se som kl. 15.00 skrev en breaking news overskrift om at broen var lukket for ... etc. Og det er jo ikke fordi Broens egen hjemmeside altid har haft mere ret... Helt vindstille var det dog ikke kl. 17. Jeg overhalede en bus med trailer som tonsede frem og tilbage mellem de to vognbaner. Jeg smuttede ret hurtigt forbi ham. Uff. Eller som der står på Sydsvenskans forside lige nu: JUST NU: Kraftiga vindar på bron – igen...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites