Jump to content
Ann

Broen lukket for vindfølsomme køretøjer til i nat

Recommended Posts

Broen er ikke lukket for vindfølsomme køretøjer. De fraråder at tage broen med ditto. Der er, trods alt, hulens til forskel ;)

Starttid: 2011-09-06 14:38 Forventet sluttid: 2011-09-07 03:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Hårde vindstød Restriktion: Vindfølsomme kørtøjer frarådes at passere broen. Hastighed 70 km/t
Er lige kørt over for 30 min siden - og de overdriver, som vanligt. Men ja - 70 på højbroen, ganske vist :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG! :surprise: Nu fraråder de igen p.g.a. vind...til kl 03 i nat! Starttid: 2011-09-06 18:32 Forventet sluttid: 2011-09-07 03:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Hårde vindstød Restriktion: Vindfølsomme kørtøjer frarådes at passere broen. Hastighed 70 km/t Jeg har opgivet...:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var godt nok vildt deroppe på højbroen - selv ikke karavanen af finske campere så ud til at have væsentlige problemer... men det er jo ikke nogen overraskelse. Er dog ikke blevet belemret med sms'er om vindsituationen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Broen er ikke lukket for vindfølsomme køretøjer. De fraråder at tage broen med ditto. Der er, trods alt, hulens til forskel ;)
Sig det til Sydsvenskan.se som kl. 15.00 skrev en breaking news overskrift om at broen var lukket for ... etc. Og det er jo ikke fordi Broens egen hjemmeside altid har haft mere ret...:rolleye: Helt vindstille var det dog ikke kl. 17. Jeg overhalede en bus med trailer som tonsede frem og tilbage mellem de to vognbaner. Jeg smuttede ret hurtigt forbi ham. Uff. Eller som der står på Sydsvenskans forside lige nu: JUST NU: Kraftiga vindar på bron – igen......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites