ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2011 Hej alle Jeg har bestilt digital tv fra comhem, men havde en ven på besøg som sagde at jeg ikke behøver, alle de andre kanaler, fordi comhem fra 18 gratis kanaler. Tilsluttede mit tv, og vupti, der VAR 18 kanaler. Han sagde jeg kun skulle betale til radiotjenst. De vil selv kontakte mig pga. jeg var gået "online" ved at tilslutte mit antenne til tvét? Men spm. er bare at jeg har bestilt digital tv som jeg ikke har brug for mere, men har ikke åbnet pakken endnu, Ved i om det holder stik med de 18 gratis kanaler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Udbuddet afhænger af hvor du bor/hvad du bor i. Comhem har en analog grundpakke, som du oftest betaler til over hyran. Dertil kan du tilvælge digitale pakker og andet guf, mod ekstra betaling. http://www.comhem.se/comhem/tv/prislista/-/6454/6454/-/index.html - men hør din forening ad, hvis du bor i en sådan. De kan sagtens have andre priser/pakker tilknyttet. Vedr. din digitalpakke-bestilling, tja - ring til dem og snak med dem. Mit gæt ér at du hænger på abbonnementet i den periode du har betalt for/skrevet under på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 har endnu ikke underskrevet noget, eller betalt noget. Fordi jeg kan se tv allerede nu, og det som jeg kan se, er mere en rigeligt for mig! Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 har endnu ikke underskrevet noget' date=' eller betalt noget. Fordi jeg kan se tv allerede nu, og det som jeg kan se, er mere en rigeligt for mig![/quote']Det var så bare ikke det du skrev: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Hvis du har fået en pakke, så har du vel bestilt et eller andet og du har 14 dages returret ved at udfylde din angeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mortenB 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 hey har selv omkring 18 kanaler fra comhem, det er vist en aftale mellem foreningen og comhem, har aldrig skrevet under på noget eller betalt noget udover huslejen. har eftehånden boet der i 4 år, og det har har altid været sådan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 hey har selv omkring 18 kanaler fra comhem, det er vist en aftale mellem foreningen og comhem, har aldrig skrevet under på noget eller betalt noget udover huslejen. har eftehånden boet der i 4 år, og det har har altid været sådan.Standardkanaler/pakken er ofte indregnet i hyren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Det analoga utbudet faktureras vanligtvis på din hyra eftersom hyresvärd eller bostadsrättsförening har ett avtal med oss. Normalt runt en hundralapp för 15-17 kanaler. fra comhem Men nu har jeg internet og 18 kanaler nogle af dem HD til 400 sek. Og har en bindingstid på 18 mdr! Lyder det ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Jeg bor i hus og modtager de analoge kanaler + nogle digitale fra comhem ganske gratis på tredje år - som jeg har forstået det har den tidligere ejer naturligvis betalt for at få indlagt kabel tv, men som et engangsbeløb. Så egentlig er det op til ens samvittighed hvad man betaler for at se tv. Og så lige et spørgsmål som sikkert hører til i en anden tråd: Er der nogen som ved hvilket frekvens område disse kanaler benytter, da jeg kunne tænke mig at kører et digital luftbåret signal sammen med det analoge fra comhem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Er der nogen som ved hvilket frekvens område disse kanaler benytter' date=' da jeg kunne tænke mig at kører et digital luftbåret signal sammen med det analoge fra comhem.[/quote']Hvordan "køre sammen"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Hvordan "køre sammen"? Altså alle signaler i samme kabel. Jeg arbejder ved siden af et firma som hedder metorionmusic de gør sig bla. i sådan noget, men for at fixe det rette grej skulle han bruge nogle frekvens områder, ved du noget? :) Den her er ellers smart hvis den virkede :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 De analoge kanaler afsløres af...dit tv ;) (kanalnummer refererer til en defineret/standardiseret frekvens) Der burde ikke være noget problem i at modtage begge dele på et nyere tv - så forstår ikke helt hvad du forsøger at opnå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 De analoge kanaler afsløres af...dit tv ;) (kanalnummer refererer til en defineret/standardiseret frekvens) Der burde ikke være noget problem i at modtage begge dele på et nyere tv - så forstår ikke helt hvad du forsøger at opnå. Et dansk digitalt signal sammen med et svensk analogt kabelsignal :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Et dansk digitalt signal sammen med et svensk analogt kabelsignal :)Som skrevet - nyere fjernsyn kan fint håndtere begge dele. Du kan evt. få brug for et sammenkoblingsfilter, som samler de to signaler i ét kabel. Da de kanaler du allerede har fra Comhem er analoge, så skal du bare sige til din firma-bekendte, at du vil samle analogt fra væggen med et digitalt signal fra din egen antenne. Herefter er det bare at bede tv'et om at scanne hele skidtet igennem - analogt som digitalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 Jeg bor i hus og modtager de analoge kanaler + nogle digitale fra comhem ganske gratis på tredje år - som jeg har forstået det har den tidligere ejer naturligvis betalt for at få indlagt kabel tv, men som et engangsbeløb. Så egentlig er det op til ens samvittighed hvad man betaler for at se tv. Og så lige et spørgsmål som sikkert hører til i en anden tråd: Er der nogen som ved hvilket frekvens område disse kanaler benytter, da jeg kunne tænke mig at kører et digital luftbåret signal sammen med det analoge fra comhem. Når du bor i hus, er det nok noget med filter osv. men på comhem.se under kundeservice, kan du læse ang. hvis du bor i hus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 dansk tv og svensk i samme kabel? Snakker vi om parbol her(dansk parbol) eller dreambox med cardsharing(alle danske kanaler) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2011 dansk tv og svensk i samme kabel? Snakker vi om parbol her(dansk parbol) eller dreambox med cardsharing(alle danske kanaler)Dansk DVB-T kan modtages mange steder i Skåne og Blekinge på alm. antenne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites