Jump to content
larscph

Mac - åbne Apple menu'en uden mus?

Recommended Posts

Hmmm... Er der en som kender genvejen til at komme i æble menuen (eller evt. direkte i systemindstillinger?) i Mac OS X Lion når man IKKE har en mus tilsluttet endnu? Den vil ikke pair'e med min Apple BT mus og jeg kan dælme ikke hitte vejen systemindstillinger via keyboard... *ARGH* :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt også ud af.. Æble-Mellemrum åbner spotlight søgningen... Så nu er jeg inde i "bluetooth" - men kan ikke hitte ud af at vælge "Set Up New Device" med keyboardet! Jeg venter lige nu på telefonen mens Apple Support fyren tygger lidt på samme problem... Nogen der er hurtigere til en løsning?? :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super! Ja, det kan nogen gange godt slå nogle knuder at få det til at virke - specielt hvis man benytter en bærebar (eller et trådløst Apple tastetur - for mit vedkommende), hvor man skal holde FN tasten nede for at få F tasterne til at virke som F-taster (forudsat at man ikke har ændret dette i systemindstillingerne) - CTRL+F2 - CTRL+F6 kan slås til/fra med CTRL+F1, og kan sættes op under "Keyboard"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til næste gang, så husk også at TAB kan konfigureres til at skifte mellem alle kontroller på en form eller kun mellem de forskellige textboxes og listboxes (hvor den så hopper knapper over) ... Den indstilling kan skiftes med CTRL+F7.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites