larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2011 Hmmm... Er der en som kender genvejen til at komme i æble menuen (eller evt. direkte i systemindstillinger?) i Mac OS X Lion når man IKKE har en mus tilsluttet endnu? Den vil ikke pair'e med min Apple BT mus og jeg kan dælme ikke hitte vejen systemindstillinger via keyboard... *ARGH* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 CTRL+F2 = sætter fokus på menubaren CTRL+F3 = sætter fokus på docken Hvis ikke de virker, skal du først slå dem til med CTRL+F1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Fandt også ud af.. Æble-Mellemrum åbner spotlight søgningen... Så nu er jeg inde i "bluetooth" - men kan ikke hitte ud af at vælge "Set Up New Device" med keyboardet! Jeg venter lige nu på telefonen mens Apple Support fyren tygger lidt på samme problem... Nogen der er hurtigere til en løsning?? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Ah - jeg fik trykket på ét eller andet så nu kom jeg ned og kunne søge.. Og har fået pair'et musen... Supportmanden vendte tilbage og vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre.. haha... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Hvis du vælger mus i systemindstillinger, kan du med TAB vælge "Set Up Blootooth Mouse..." og så med space starte setup'et. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Det var som om at TAB ikke virkede i første forsøg - men da jeg gik derind via CTRL-F2 så fungerede det pludselig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2011 Super! Ja, det kan nogen gange godt slå nogle knuder at få det til at virke - specielt hvis man benytter en bærebar (eller et trådløst Apple tastetur - for mit vedkommende), hvor man skal holde FN tasten nede for at få F tasterne til at virke som F-taster (forudsat at man ikke har ændret dette i systemindstillingerne) - CTRL+F2 - CTRL+F6 kan slås til/fra med CTRL+F1, og kan sættes op under "Keyboard" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2011 Til næste gang, så husk også at TAB kan konfigureres til at skifte mellem alle kontroller på en form eller kun mellem de forskellige textboxes og listboxes (hvor den så hopper knapper over) ... Den indstilling kan skiftes med CTRL+F7. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites