Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2011 Er på udkig efter lidt blandet hifi... receivere, højttalere og hovedtelefoner osv... Leder efter en hifibutik hvor man kan opleve produktet INDEN man køber det. Men hvilke butikker ligger i Malmø hvis man ser bort fra Elgiganten, SIBA osv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2011 Hifiklubben findes skam også i Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2011 Yes, i know, men udover den så :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2011 Hifi Skåne, Spångatan 4, en lille sidegade v/ Triangeln. En rigtig hifi biks med personale der rent faktisk ved noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben. Det må vist være: http://www.hificenter.se/ på Citadelssvägen 32 du tænker på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2011 Smukt, så har jeg lidt at gå efter! Tak for tips'ne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites