Vicksen 10 Anmeld indhold Skrevet August 29, 2011 http://dk.oresundsbron.com/page/2370 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Oooooooog så er der åbent :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Hvad var problemet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Jeg har først nu modtaget at den er lukket? 27 minutters forsinkelse og så har de åbnet i mellemtiden ... Fa'me ik' godt nok for mig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Jeg har først nu modtaget at den er lukket? 27 minutters forsinkelse og så har de åbnet i mellemtiden ... Fa'me ik' godt nok for mig :DPræcis det samme her... *LOOOOOL* Ingen besked om at den er åben igen...endnu EDIT: Dén kom så nu kl 12:03 :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Tak for, at du redigerede overskriften, Gio - det tænkte jeg sgu ikke på, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Tak for' date=' at du redigerede overskriften, Gio - det tænkte jeg sgu ikke på, he he [/quote']Såfremt jeg husker det...så forvirrer det lidt mindre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 De kunne nok ikke nedsætte hastighedsbegrænsningen, hvorfor de valgte at lukke broen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Og jeg fik sjovt nok kun besked om, at den var åben... men det er selvfølgelig også rart at vide !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Og jeg fik sjovt nok kun besked om' date=' at den var åben... men det er selvfølgelig også rart at vide !![/quote'] Det samme her....1202 Normal trafik....tænkte også, nå da, gad vide hvad problemet var.... Tror de kan købt den sms tjeneste i en kinesisk provins..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Tror de kan købt den sms tjeneste i en kinesisk provins..... Som alt muligt andet kommer det jo derovre fra - eller Indien... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites