tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Skrevet August 28, 2011 Hej. Vi skal snart flytte tilbage til danmark og søger et seriøst flyttefirma som kan flytte til en rimelig pris mellem Sverige og Danmark. Jeg har læst at mange har brugt Nettoflytt.se til flytning i sverige, men er det også dem som er bedt til Danmark eller er der nogle andre som kan anbefales. Kan det bedst betale sig med et svensk eller dansk flyttefirma ? Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2011 Har du taget et kig på http://www.google.dk/cse?cx=partner-pub-9806254195315652%3Apfkyq5-89q0&ie=ISO-8859-1&q=flyttefirma&sa=S%F8g&siteurl=www.sunddebat.com%2Fforum.php ? Jeg brugte selv Jonas & Co af to omgange, som nævnt i tidligere tråde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas Mortensen 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2011 Her er du jo så heldig jeg har et flyttefirma og hvis du lige hentyder til vi begge er på Sundedebat så skal jeg personligt sørger for du får en god fastpris Du kan læse mere om vores flytning her www.flyttefirmaet.dk Må jeg spørge hvorfor du flytter tilbage til Danmark, der er da så skønt i Sverige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites