Jump to content
3pac

Fartkontrol

Recommended Posts

forsinket svar... men det var svært at sige da de ikke havde stille op men så ud som om de ville til dette flere motorcykler, og en motorcykel fuld mig og en anden svensk bil ud til ørestaden hvor han så valgt at køre fra og tilbage mod lufthavnen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er oprettet en lukket gruppe på facebook med navn "fartkontrol Øresund" med det formål at varsko folk om kontrol på og omkring broen. Kig forbi ;)
Den kræver invite...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja da.... :) Den er jo seriøs. Ikke noget med at alle kan se hvad der sker og komme med falske meldinger. ;) Du kan spørge Credde, The Stillings eller Lars C om du kan få en invitation :)
Det var mere for at folk ikke skulle tro der var noget galt når de ikke kunne komme ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er oprettet en lukket gruppe på facebook med navn "fartkontrol Øresund" med det formål at varsko folk om kontrol på og omkring broen. Kig forbi ;)
Okay så ved man det :-) Jeg har faktisk set fartkontrol de sidste par dage igår ved scandiagade / sydhavns plads syntes de er meget ude med det der laser i disse dage...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men det var svært at sige da de ikke havde stille op men så ud som om de ville til dette flere motorcykler' date=' og en motorcykel fuld mig og en anden svensk bil ud til ørestaden hvor han så valgt at køre fra og tilbage mod lufthavnen[/quote'] Kendt område (begge retninger), hvorfor man jo ikke bør "klampe" speederen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites