Defformero 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2011 Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2011 Jep, det er mig bekendt normalt at de regulerer. Jeg har oplevet det med min sidste bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses, helt bestemt steder! (det gjorde jeg) Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses' date=' helt bestemt steder! (det gjorde jeg)[/quote'] Betaler man sin forsikring med autogiro kan de sætte pengene ind på ens konto helt automatisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2011 Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået. Hvis du avstaller din bil inden salget for du også fordonsskatt tilbage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses' date=' helt bestemt steder! (det gjorde jeg)[/quote'] Den kan også sendes med posten til i det mindste Nordea - endda portofrit - så indløser de den og sætter pengene ind på ens konto... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Hvis du avstaller din bil inden salget for du også fordonsskatt tilbage Kan man avstalle sin bil online? Hvad sker der med nummer pladerene, de skal ikke fjernes? Kan bilen så blive parkeret på en alm. parkeringsplads uden for ens lejlighed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Kan man avstalle sin bil online? Hvad sker der med nummer pladerene, de skal ikke fjernes? Kan bilen så blive parkeret på en alm. parkeringsplads uden for ens lejlighed?Ja. Nej. Ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Ja. Nej. Ja. Damn right :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites