credde 0 Anmeld indhold Skrevet August 22, 2011 Et hurtigt spørgsmål. Er der nogen som ved, om Bauhaus' egen lågprisgaranti (12% billigere end konkurrenterne) også gælder egne produkter? Har købt et produkt der, som nu efter 2 uger er blevet billigere hos Bauhaus. Men jeg kan ikke rigtigt læse mig til, at det gælder for Bauhaus' egne nedsatte produkter, men kun, hvis man kan finde det billigere hos konkurrenterne. Er der nogen, der har styr på det? Det er ikke mere end et par hundrede kroner det drejer sig om, men lidt har jo også ret - og jeg skal forbi Bauhaus alligevel en af de nærmeste dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2011 Et hurtigt spørgsmål. Er der nogen som ved, om Bauhaus' egen lågprisgaranti (12% billigere end konkurrenterne) også gælder egne produkter? Har købt et produkt der, som nu efter 2 uger er blevet billigere hos Bauhaus. Men jeg kan ikke rigtigt læse mig til, at det gælder for Bauhaus' egne nedsatte produkter, men kun, hvis man kan finde det billigere hos konkurrenterne. Er der nogen, der har styr på det? Det er ikke mere end et par hundrede kroner det drejer sig om, men lidt har jo også ret - og jeg skal forbi Bauhaus alligevel en af de nærmeste dage. Jeg har en gang - ved købet af noget gulv - gjort Bauhaus opmærksom på, at ca. en uge senere solgte det samme gulv xx s.kr. billige. De udbetalte så pengene. Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2011 Jeg har en gang - ved købet af noget gulv - gjort Bauhaus opmærksom på, at ca. en uge senere solgte det samme gulv xx s.kr. billige. De udbetalte så pengene. Mvh. Michael Super, tak - det vil jeg forsøge! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2011 Jeg har en gang - ved købet af noget gulv - gjort Bauhaus opmærksom på, at ca. en uge senere solgte det samme gulv xx s.kr. billige. De udbetalte så pengene. Mvh. Michael Var forbi Bauhaus i fredags og fik udbetalt forskellen i pris :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites