Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet August 21, 2011 Be there eller....kør i en beskidt bil.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2011 Eller vask dem i hånden i din egen indkørsel. (Vaskede begge biler til aften med magifoam prewash snowfoam og derefter Meguiars NXT Generation Car Wash - fedt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2011 Det er bare bøvlet for mig med at skaffe vand osv... i de mængder. :) Det kunne ellers være fedt at kunne stå og vaske bil hjemme. Det kunne jeg nok godt få et par timer til at gå med.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2011 Jeg håber sgu da i har carport og/eller garage, for lige nu er der gratis blødtvands skylning fra oven! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2011 Ja det har vi...men intet vand dernede :-s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites