IMN 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2011 Vi påtænker at sælge vores hus i Bunkeflostrand inden længe og har hørt ganske lidt om Hemverket.se Er der nogen herinde, som har benyttet sig af dem og hvad er jeres erfaring? Vi synes jo deres koncept lyder rigtig godt...... og penge lige ned i egen lomme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2011 Vi er også igang med at sælge vores hus i Gullvik gennem Hemverket og indtil videre er vi meget tilfredse. 2 af vores venner har solgt deres lejlighed gennem dem, og der var ingen problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2011 Må jeg så spørge om man så selv skal tage billeder eller om hemverket gør det? og hvor lang tid har i haft jeres hus tilsalg og hvor lang tid tog det jeres venner at sælge vi hemverket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2011 Man skal selv tage billeder og vise huset/lejligheden frem, det er en af grundene til at de ikke koster mere. Vi havde Skandia mäklaren på vores hus i 5 måneder. Og da der ikke skete noget, sagde vi dem op. Så tog et dansk par kontakt til os efter 1 måned og sagde de havde set vores hus på nettet. Så nu skal vi bare have Hemverket til at ordne papirarbejdet for os. Den har således ikke været på nettet. Den ene ven havde den til salg i 6 måneder, og den anden i 2 måneder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2011 Okay tusind tak for svar, så ved jeg hvad jeg skal gøre for at få min lejlighed solgt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2011 Med hensyn til billeder kan man jo altid betale sig fra at få en fotograf til at kigge forbi og skyde noget lækkert... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2011 Ja det er rigtig, så er det bare at finde en der er god og har "gode" priser ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2011 Man kan også i stedet anvende http://www.privatmaklaren.se Der indgår fotografering, og du betaler 2.500,- ved start, og 11.500,- mere hvis du får solgt - nix weiter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2011 Jeg takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites