Jump to content
MKE

Advarsel!! http://www.shoesonline4u.co.uk/

Recommended Posts

Sitet; http://www.shoesonline4u.co.uk/ -vil jeg på det kraftigste anbefale andre *ikke*, at købe fra. Jeg bestilte sko på siden for en uge siden, og betalte ved MC. Om mandagen fik jeg mail; desværre kunne de så ikke levere, men jeg kunne jo se, om der ikke var noget jeg kunne bruge... I stedet kiggede jeg på min bankkonto; og ganske rigtigt - de havde taget pengene. Dog skal det til deres fordel siges, at de sendte næsten alle pengene retur, minus 3 kroner, som jeg ikke har tænkt mig, at brokke mig over. Men jeg synes det er for dårligt, at de trækker pengene *inden* de overhovedet ved, om de har varen. Og rent faktisk står der stadig på siden, at de *har* varen hjemme. Mvh. Michael PS: Jeg ved godt, at det er lidt forkert emne-gruppe jeg poster det, men hvor skal jeg så poste det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahr så er det vist heller ikke værre. Måske har de ikke de samme regler i UK om først at trække betalingen når varen er sendt, som vi kender her ? Så er de bare vant til at deres lager stemmer og det gjorde det så ikke. Måske mere relevant på Trustpilot.dk ? Det er ihvertfald ikke noget der ville afskrække mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej-nej.. Enig Steen - så længe de straks refunderer hvis de ikke kan levere ville jeg også klare mig fint... :) I øvrigt så længe butikken tager én eller anden form for kreditkort så er man alt andet lige ret godt sikret hvis leverancen svipser... Det er vist kun med Dankort at man har et problem hvis leverandøren f.x. går konkurs efter betaling men inden leverance... Måske det netop er dérfor at man i DK ikke må hæve pengene før varen er sendt? Men ellers ja, jeg har også ved butikker hvor varen så at sige er "made by order" oplevet at pengene trækkes ved bestilling selv om der er et par ugers produktionstid. Det kan jeg sagtens leve med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, mener også at gå over grænsen at advare mod butikken....de gør jo præcis hvad de skal. Der kan være fejl på alle lagerlister! Hvis man er så "følsom" skal man måske holde sig til fysiske butikker....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites