Jaxe 10 Anmeld indhold Skrevet August 6, 2011 Hej med jer Er der nogen der ved, hvor man kan få Heat Beads grill briketter i Malmö området? Pris underordnet. Er løbet tør, svigerinden er på besøg og har ikke tid til at køre til DK i dag :) Tak for hjælpen Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2011 Jeg så originale Weber briketter - det er det samme - i ICA Maxi Toftanäs her i ugen... Prøv der... Og hvis de ikke har så kør ud forbi Hornbach (de ligger lige i nærheden) og kig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jaxe 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2011 Tak for tippet. Det var helt perfekt - de havde Weber briketter i Hornbach til 95 SEK for 7 kg. Ikke specielt billigt, men udmærket i en snæver vending. Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2011 Var så lidt... Godt du fandt nogen - der er ikke noget værre end at holde grill-aften uden briketter til at fyre op med... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2011 Jeg så originale Weber briketter - det er det samme - i ICA Maxi Toftanäs her i ugen... Prøv der... Og hvis de ikke har så kør ud forbi Hornbach (de ligger lige i nærheden) og kig... Super info, har racet til DK hele sommeren, de dersens "Landman" ting man eller kan få i Malmö er bare så dårlige i forhold til Heat Beads. TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2011 Der er 10 kg Head BEads i Netto til 79,- DK lige nu, hvis du kommer forbi. (Syntes iøvrigt de er bedre end Webers) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2011 Ah - tak for tippet... Tror lige jeg fiser forbi Netto og stocker lidt op inden vinteren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Det er vist ved at være på tide med tip til gode priser på Heat Beads - opdagede lige at det var sidste 10kg sæk jeg tog. Kan se de er flere steder (jem&fix i DK) til 75 dkr /9kg i denne uge. Bedre tilbud derude? Og evt. i SE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2015 Heat Beads er generelt ikke eksisterende i Sverige. Hold øje med Bilka og div byggemarkeder i sæsonen for tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites