MKE 10 Anmeld indhold Skrevet August 4, 2011 Jeg bor i S, og kører dagligt på motorvejen ved Bauhaus / Svågertorp station, og i morges skete følgende; Kørte i svingbanen, som fører mig ned til "Københavns-vejen" - dvs. ét spor - og så kommer der en bil - helt op i røven - så man ikke bli´r generet af bilens forlygter... Jeg blev så benovet, at jeg sænkede farten ca. 10 km/t - for "bare", at kunne nyde synes af den vidunderlige bil. Flot bil. Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2011 Jamn tak for denne dejlige historie... Har du så tit noget i r***n? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rva 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2011 ja desværre er der mange der kører på den måde..... har selv en " stor " bil men føler ikke trang til at skulle vise mig ved 1. køre 200 på bro og tunnel 2. ligge helt oppe i røven på folk..... typisk danskere der har fået bil over deres evener i danmark.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2011 typisk danskere der har fået bil over deres evener i danmark.... Hvis der absolut skal generaliseres så er det da folk med for stort ego eller folk som skal overkompensere der gør sådan noget, ikke en bestemt nationalitet ... ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites