Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2011 Så har vi igen lejet banen, så hvis nogle har lyst til at prøve at køre på bane så har i nu chancen. Har instruktøre med så der er rig mulighed for at lære lidt :) I kan læse mere om arrangementet her : http://ms-racing.dk/forum/viewthread.php?thread_id=301&pid=2552#post_2552 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2011 Ved du om Lars Kruse kommer ? - så han kan give mig lidt kørevejledning i min subaru :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2011 Det er kun gadebiler eller? Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2011 Ved du om Lars Kruse kommer ? - så han kan give mig lidt kørevejledning i min subaru :-) Vi har Lunding på som instruktør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2011 Det er kun gadebiler eller? Mvh Leon Bilen behøver ikke at være indregistreret, men skal kunne synes med det udstyr der sidder på den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites