Rumbi 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2011 Hey jeg ska have et lille selskab i aften for venner og familie og har self glemt at komme i systembolaget så jeg undre om der ikk er en herinde fra som skulle have en flaske rødvin derhjemme som jeg kan købe af jer? er sku lidt på spanden her.. Ved ikk om det imod reglerne eller loven det her men det kan da ikk være så forfærdeligt lige at hjælpe hinanden lidt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 En løsning - hvis de kommer fra DK - kunne være at lokke dem til at svinge ind forbi Netto i Kastrup eller et andet sted på vejen og nappe et par flasker med... De vil sikkert med glæde hjælpe en stakkel der bor i "forbuds"-Sverige... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Du gider sgu nok ikke køre til skurup, ellers vil jeg gerne hjælpe dig -men mon ikke der er nogen nærmere der stiller op :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rumbi 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Har ringet til alle (2 personer :P hehe) de var i sverige allerede de tog åbenbart herover om morgenen for at så opleve noget af sverige nu når de alligevel sku herover... SanneJ Det sku ligefør men det er lige langt nok :p var ellers i skurup tidligere idag og arbejde hehe :D men eller tak da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Har en enkelt Ripasso stående.. bor ude i Annestad hvis det har interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Har lige købt 6 flasker Campo ai sassi fra 2009 til den netto sum af 300 kr :-) http://www.vinexus.dk/frescobaldi-castelgiocondo-campo-ai-sassi-di-2009.html Bemærk dog at vinen vinder ved længere tids iltning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Hvor henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Bilka... :-) De har altid gode vintilbud da de køber stort ind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Okay, måske værd at tjekke ud. Jeg er helt ny i rødvinsverdenen, så alle tips modtages :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Et godt tip er at læse nettos vinskole... http://www.netto.dk/internet/nettodk/info/newsletters.nsf/webnewsletters/vinskole?opendocument&dockey=DABE5ADBAD0384DF41256C5B004B5F47 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 Hold da op med info. Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2011 *ummm*...Ripasso! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites