Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Skrevet July 29, 2011 Hej o vise forum... Jeg skal en tur til Thailand i november og skal i den forbindelse ha et par vaccinationer. Jeg har undersøgt lidt med hvordan det foregår og kommet frem til at det vil være nemmest og billigst for mig at få det gjort i Malmö (aftenkonsultation 17-19 uden tidsbestilling og 2-300kr billigere) Men så kommer det store spørgsmål jo. Vaccinationskortet skal man jo medbringe i sit pas, men vil det give problemer at mit danske pas indeholder mit danske personnummer? Står der overhovedet personnummer i vaccinations-beviset? Er der nogen der har erfaringer med dette? (inden i siger "spørg der hvor du skal ha det gjort" så har jeg selvfølgelig også planer om det. Men da jeg ikke kan finde en mail-adresse til dem så må det vente til den dag jeg skal derhen.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Der er ingen problemer, jeg fik vaccinationer i forbindelse med rejse til Cambodja/Vietnam/Thailand her i Sverige/Malmö. Vaccinationskortet er internationalt og på forsiden af det KAN du skrive dit pasnummer/rejedokumentnummer, men det er ikke noget der SKAL stå der. Du behøver blot at skrive dit navn og ikke andet (heller ikke personnummer). Det eneste lægen/sygeplejersken udfylder er stemplerne indeni med dato for vaccinationen, hvilken vaccination du har fået + underskrift. For længere åbningstider kan du (hvilket jeg selv gjorde) få vaccinationerne hos http://www.vaccinationsservice.se/ . De har åbent fra 11.00 til hhv. 18 og 19 i hverdagene. Du dukker bare op, der er ingen tidsbestilling. Hvis du er medlem af Danmark kan du få noget af vaccinationsprisen refunderet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites