Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet July 29, 2011 Andre med lignende problemer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Jeg har samme problem. Der står Searching Disabled her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Samma här. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Tak så er det ikke mig der er komplet debat mongol.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Det var et forsøg på at slå den middelmådige indbyggede søgefunktion ihjel, og kun bruge Google's tilpassede. Men det ødelægger mere end det gavner i VBulletin, tilsyneladende. Steen er adviseret om problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Katastrofe!! Jeg kan faktisk ikke engang se oversigten over hvilke emner der er i debatten. Det eneste jeg kan se er de seneste 4-5 poster på forsiden ude til venstre. Med mindre, at det er meningen at sunddebatten skal dø, så bør det nok rettes hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Med mindre' date=' at det er meningen at sunddebatten skal dø, så bør det nok rettes hurtigt.[/quote']Som skrevet, så er Steen adviseret. Jeg har ikke adgang til værktøjerne, desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Midlertidigt kan man scrolle ned i bunden af http://www.sunddebat.com/forum.php og se Top10 over aktive tråde/indlæg. Jeg beklager endnu en gang på debattens vegne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Med mindre' date=' at det er meningen at sunddebatten skal dø, så bør det nok rettes hurtigt.[/quote']Ahhh rolig nu:p Mon ikke du overlever et par dage i så fald:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Jeg kan faktisk ikke engang se oversigten over hvilke emner der er i debatten. Det eneste jeg kan se er de seneste 4-5 poster på forsiden ude til venstre.Du burde også kunne se en lille oversigt på http://www.sunddebat.com/forum.php ude til højre (og, som nævnt, aktiv top10 i bunden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 NU siger du til højre...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 NU siger du til højre......Du er på /content.php - jeg var på /forum.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 AHA!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2011 Vær sød Brian (if I may call you by your first name), Gio responderede promte, da jeg forespurgte om problemet Hvis du har brug for at finde vej derover kan jeg kun sige ''The other right''. Er det et problem?!?!? Tror jeg faktisk ikke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites