Jump to content
Rikke Rost

Jeg kan ikke se dagens meddelelser...

Recommended Posts

Det var et forsøg på at slå den middelmådige indbyggede søgefunktion ihjel, og kun bruge Google's tilpassede. Men det ødelægger mere end det gavner i VBulletin, tilsyneladende. Steen er adviseret om problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Katastrofe!! Jeg kan faktisk ikke engang se oversigten over hvilke emner der er i debatten. Det eneste jeg kan se er de seneste 4-5 poster på forsiden ude til venstre. Med mindre, at det er meningen at sunddebatten skal dø, så bør det nok rettes hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med mindre' date=' at det er meningen at sunddebatten skal dø, så bør det nok rettes hurtigt.[/quote']Som skrevet, så er Steen adviseret. Jeg har ikke adgang til værktøjerne, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær sød Brian (if I may call you by your first name), Gio responderede promte, da jeg forespurgte om problemet :thumbup: Hvis du har brug for at finde vej derover kan jeg kun sige ''The other right''. Er det et problem?!?!? :laugh: Tror jeg faktisk ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites