rva 10 Anmeld indhold Skrevet July 27, 2011 Ingen interese så derfor nedlagt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Den kunne jeg godt være med på, efter ferie ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jaz 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2011 Hej Rasmus Det er da ikke helt utænkeligt. Der er jo nogen som påstår, at det er vildt sundt :O) Jeg holder meget af at køre på min cykel, men får ikke gjort det ofte nok, så at køre sammen med nogen giver nok lidt mere motivation. Men jeg kan ligeså godt sige det med det samme; jeg kører ikke når naturen sender for meget vand ned. Hvor i Malmö starter du fra? Jeg selv er fra Oxie. Hilsen J@z Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rva 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2011 Hej Jaz. jeg bor i Burlöv Egnahem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2011 Jeg er på. Skulle vi køre en i tur i aften omkring 19?? Bor selv i kirseberg, det er jo tæt på Burlöv Egnahem :-) Ses måske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites