Yankie 10 Anmeld indhold Skrevet July 27, 2011 Hej i gruppen, En der kort kan opridse forskellen. Som jeg har forstået det er den, og ret mig hvis jeg tager fejl; Helforsikring indeholder alt hvad halvforsikring gør plus: -vognskade -trafikulykke -anden ulykkeshændelse -skadegørelse Og hvad indeholder vognskade, trafikulykke, anden ulykkeshændelse og skadegørelse så? Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Kan læses på diverse forsikringshjemmesider.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Og vær opmærksom på, at der kan være forskelle i detaljen mellem de enkelte forsikringer så check præcist den du køber om den indeholder hvad du ønsker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 I grove træk kan det ridses op sådan her: Trafikförsäkring: Den skade du forvolder på andre ved et uheld Halvförsäkring: Som trafik, inkl. tyveri, hærværk og brand Helförsäkring: Som halv, inkl. skader som du selv er skyld i eller som ikke har en kendt modpart Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Kan læses på diverse forsikringshjemmesider.. eller... drop dog alle spørgsmål på dette forum (og alle andre steder hvor almindelige mennesker kan have holdninger), og hold dig til Google. :p Tak til Sup3rior for faktisk at besvare spørgsmålet. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rva 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Til Ann Det var da noget underligt noget at skrive, du er lever altså i den verden hvor folk ikke skal hjælpe hinnanden, sørgeligt..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Rva> prøv at tage ironi-brillerne på når Ann's indlæg læses :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Til Ann Det var da noget underligt noget at skrive, du er lever altså i den verden hvor folk ikke skal hjælpe hinnanden, sørgeligt..... Hun mener præcis det modsatte :) Og jeg er - ligesom hun - også træt af, at nogen herinde skal spille bedrevidende og svare i stil med: "brug Google" eller "brug søgefunktionen" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Hun mener præcis det modsatte :) Og jeg er - ligesom hun - også træt af' date=' at nogen herinde skal spille bedrevidende og svare i stil med: "brug Google" eller "brug søgefunktionen"[/quote']Søgefunktionen synes jeg er et ganske fint værktøj, inden man stiller et spørgsmål der, efter brugerens bedste overbevisning, er blevet besvaret tidligere - eller direkte et utal af gange. Der er vel grænser for hvor mange gange folk gider skrive det samme svar. Ja, mange forventer at få det hele serveret på et sølvfad. Ikke nødvendigvis i dette tilfælde - men så i mange andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Søgefunktionen synes jeg er et ganske fint værktøj' date=' inden man stiller et spørgsmål der, efter brugerens bedste overbevisning, er blevet besvaret tidligere - eller direkte et [i']utal af gange. Der er vel grænser for hvor mange gange folk gider skrive det samme svar. Ikke uenig i at man kan bruge søgefunktionen først, men problemet med den er, at der kommer for mange indlæg frem, som man skal læse igennem, inden det går op for en, at svaret ikke findes der, bl.a. fordi svarene er flere år gamle. Jeg har flere gange oplevet at bruge en halv times tid på at søge indlæg igennem. Det er ikke smart, når en anden bruger sandsynligvis vil kunne svare ret hurtigt. Jeg tror, det er derfor, vi oplever det samme spørgsmål kan blive stillet flere gange med kort tids mellemrum. Ang. forsikringen: vær opmærksom på også, at nye biler mange gange har inkluderet vognskade og autohjælp i nogle år. Der kan være penge at spare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Ikke uenig i at man kan bruge søgefunktionen først' date=' men problemet med den er, at der kommer for mange indlæg frem, som man skal læse igennem, inden det går op for en, at svaret ikke findes der, bl.a. fordi svarene er flere år gamle. Jeg har flere gange oplevet at bruge en halv times tid på at søge indlæg igennem. Det er ikke smart, når en anden bruger sandsynligvis vil kunne svare ret hurtigt. Jeg tror, det er derfor, vi oplever det samme spørgsmål kan blive stillet flere gange med kort tids mellemrum.[/quote']En søgning på "hel-forsikring" - inkl. angivelse på de fleste tråde af hvornår sidste aktivitet var i de listede tråde. Så man skal jo egentlig bare bladre lidt, og hitte de seneste/mest aktuelle. Er det bare mig der synes det er ganske nemt? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Er det bare mig der synes det er ganske nemt? :) Nope Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites