ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet July 24, 2011 Hej. I dk bor min familie i en andel. Nu skal vores faldstamme skiftes, og ejendommen har boret hele gulvet op, på badeværelset. Nu siger vores gårdmand at vi kommer til at betale for gulvet kan det passe. De vil slet ikke punge ud hvad skal jeg gøre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2011 Faldstammen er foreningens ejendom og deres udgift. Da de har måttet ødelægge dit gulv er det deres pligt at efterlade gulvet min. som da arbejdet begyndte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2011 Faldstammen er foreningens ejendom og deres udgift. Da de har måttet ødelægge dit gulv er det deres pligt at efterlade gulvet min. som da arbejdet begyndte.+1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 Det kan være at foreningen som helhed skal have skiftet faldstammer og for at minimere foreningens omkostninger, har man besluttet at hver enkelt andelshaver må udbedre de ting der kommer i forbindelse med udskiftningen. Hvis det er tilfældet burde det være besluttet på en generalforsamling og derfor ikke komme som nogen overraskelse - det må du kunne læse i et referat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 Hvad siger de øvrige beboere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 TAK for de mange svar. Det glæder mig! Det er kun vores lejlighed som skal have skiftet. I dag har gårdmanden så lavet et hul fra vores gulv ned til kælder? Dvs. i mørke kan du falde ned fra badeværelset, ned i kælder. Det skal vi også selv betale for? Er der ikke et sted hvor man kan henvende sig henne? Gårmanden siger at vandlåsen koster 3000 kr, og det skal jeg også betale for! Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 Få fat på en advokat, og overdrag ham foreningens vedtægter - og få så lukket munden på de kvajpander. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2011 Snak med bestyrelsen eller administrator, gårdmanden er vel næppe den som bestemmer tingene i foreningen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2011 I dag ville gårmanden lige snakke med bestyrrelsen, om hvem som skal betale. Nu må vi se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites