Jump to content
ronny85

skifte faldstammen i dk. Hvem betaler

Recommended Posts

Hej. I dk bor min familie i en andel. Nu skal vores faldstamme skiftes, og ejendommen har boret hele gulvet op, på badeværelset. Nu siger vores gårdmand at vi kommer til at betale for gulvet kan det passe. De vil slet ikke punge ud hvad skal jeg gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faldstammen er foreningens ejendom og deres udgift. Da de har måttet ødelægge dit gulv er det deres pligt at efterlade gulvet min. som da arbejdet begyndte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være at foreningen som helhed skal have skiftet faldstammer og for at minimere foreningens omkostninger, har man besluttet at hver enkelt andelshaver må udbedre de ting der kommer i forbindelse med udskiftningen. Hvis det er tilfældet burde det være besluttet på en generalforsamling og derfor ikke komme som nogen overraskelse - det må du kunne læse i et referat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

TAK for de mange svar. Det glæder mig! Det er kun vores lejlighed som skal have skiftet. I dag har gårdmanden så lavet et hul fra vores gulv ned til kælder? Dvs. i mørke kan du falde ned fra badeværelset, ned i kælder. Det skal vi også selv betale for? Er der ikke et sted hvor man kan henvende sig henne? Gårmanden siger at vandlåsen koster 3000 kr, og det skal jeg også betale for! Mvh Ronny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites