Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 TV2 funker da endnu - hér i vort Comhem-hus :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 TV2 funker da endnu - hér i vort Comhem-hus :) Jeg har almindelig tagantenne og nu fremstår tv2 som 'krypteret' :o (Og jeg har rescannet min terrestiske setting, så alle de danske nu er i mpeg-4) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 Vi har også stadig Tv2, i hus via kabel TV hos Canal Digital. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Vi har også stadig Tv2... Vort signal er fyldt med afbrydelse i lyd og billede - p**** irriterende :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Vort signal er fyldt med afbrydelse i lyd og billede - p**** irriterende :-( Samme her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Vort signal er fyldt med afbrydelse i lyd og billede - p**** irriterende :-( +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 +2 vi har en eller anden basis comhem løsning via vores forening og vil mene at signalet hakker langt mere end før Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 +2 vi har en eller anden basis comhem løsning via vores forening og vil mene at signalet hakker langt mere end før +3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 -1 :) (har ikke oplevet problemet) men billedkvaliteten på DR1 er stadig halvdårlig på vores ene TV (og kun dette ene) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites