Jump to content
Henrik

Danske TV-kanaler forsvundet ?

Recommended Posts

Hej Er det kun os som har problemer ? Vores danske kanaler har været helt væk de sidste par dage. Alle de svenske kører fint. Vi tager dem alle sammen på vores egen antenne (DVB-T). Og de danske plejer at gå knivskarpt ind her i Vellinge/Höllviken (bedre end de svenske) På digi-tv.dk skriver de at alle danske sendere kører som de skal. Jeg ville være glad for lidt tilbagemeldinger, så jeg ved om det er vores antenne eller et generelt problem. På forhåndt tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du prøvet at lave en frisk søgning?
Har jeg nu! Helt tilbage til fabriksindstillinger. Og samme resultat, alle de danske er væk. Den finder intet fra kanal 52 og opefter (DR1 ligger vist på kanal 53 som jeg husker det) Men de svenske går fint igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bare lavtrykket ? Jeg tager også TV fra Boxer og har seriøse problemer med de høje kanaler når der er kraftigt lavtryk. Det er altid de høje frekvenser der går først, hvilket gør det uforståeligt for mig at Mux 1 ligger oppe på kanal 53 istedet for kanal 31.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så, fandt jeg problemet.... Vi plejer at bruge sendemasten Lynetten som bruger vandret polarisation, men af en eller anden grund kan vi ikke fange den mere. Nu skal man vende sin antenne 90* så alle pindene vender lodret, da man bruger en anden sendemast, Hove.. Så virker det perfekt igen, endda bedre signal..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er de kommet tilbage igen, indenfor de sidste par timer. Og heldigvis uden at dreje antennen, for den sidder høøøøjt oppe på taget. Enten var det lavtrykket, eller også er senderen kommet i gang igen. Tror mest på det sidste, for vi har aldrig haft problemer før i de 4½ år vi har boet her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er kommet mig for øre at der har været problemer med sendenettet tidligere. Har dog ikke nærmere info - men nu virker det jo også igen' date=' såeh... ;)[/quote'] Smutter TV2-kanalen mon fra Comhems udbud i januar 2012?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smutter TV2-kanalen mon fra Comhems udbud i januar 2012?
Lyder sandsynligt at den ryger ud, da der jo bliver tale om en betalingskanal pr. 11/01-2012. Kunne være interessant hvis nogle gad hive fat i Comhem og høre dem ad, for lige at få dét søm banket i én gang for alle. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lyder sandsynligt at den ryger ud, da der jo bliver tale om en betalingskanal pr. 11/01-2012. Kunne være interessant hvis nogle gad hive fat i Comhem og høre dem ad, for lige at få dét søm banket i én gang for alle. :)
Jeg har nu sendt dem en mail, men de rykker sjældent særligt hurtigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet til dem adskillige gange hvorfor dansk TV2 ikke er at finde i deres digitale udbud. Hver gang har de svaret at de vil sende forespørgslen videre. Hvis flere skrev at de ønsker denne kanal udbudt kan det vel være de lytter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Com Hem sucks ...:mad:.. og kundeservice fatter de intet af ! jeg har d.d sendt en skriftlig opsigelse kun fordi jeg er så pisse træt af deres ringe kundeservice. så fra nu futter jeg 600 -700 kr af på film om måneden istedet for bruge penge på com-hem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har skrevet til dem adskillige gange hvorfor dansk TV2 ikke er at finde i deres digitale udbud. Hver gang har de svaret at de vil sende forespørgslen videre. Hvis flere skrev at de ønsker denne kanal udbudt kan det vel være de lytter.
De har ikke svaret på mine henvendelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hev fat i CD Sverige:

Canal Digital Sverige Hej Jesper, När det gäller nya kanaler så förhandlar vi med de flesta programbolag. Idagsläget finns ingen information om danska TV2 men självklart uppdaterar vi er om läget förändras. Hälsningar/Miriam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spurgte dem hvornår de ville vide mere, og fik det her svar: Vi har tagit frågan vidare och bör ha mer information under kommande vecka. Jo flere der presser jo bedre sikkert.
Præcis. Bare pres på :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg sku det svar jeg gerne ville have: Hej Lars Vi har fått information nu att de anläggningar som idag har Danska TV2 kommer ligga oförändrat. Med vänlig hälsning Daniel Olsson Canal Digital kundservice 0770-33 22 11

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så fik jeg sku det svar jeg gerne ville have: Hej Lars Vi har fått information nu att de anläggningar som idag har Danska TV2 kommer ligga oförändrat. Med vänlig hälsning Daniel Olsson Canal Digital kundservice 0770-33 22 11
Kommunikation er også svært internt ;) Godt at høre der er kommet styr på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til information, så kan har jeg fået svar fra Boxer i Sverige, at de ikke kommer til at tilbyde TV2 - sikkert fordi den ligger i Boxer DK. Så dem, der i dag ser TV via Boxer på antennen kan ikke fåTV2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites