Henrik 10 Anmeld indhold Skrevet July 23, 2011 Hej Er det kun os som har problemer ? Vores danske kanaler har været helt væk de sidste par dage. Alle de svenske kører fint. Vi tager dem alle sammen på vores egen antenne (DVB-T). Og de danske plejer at gå knivskarpt ind her i Vellinge/Höllviken (bedre end de svenske) På digi-tv.dk skriver de at alle danske sendere kører som de skal. Jeg ville være glad for lidt tilbagemeldinger, så jeg ved om det er vores antenne eller et generelt problem. På forhåndt tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Har du prøvet at lave en frisk søgning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Har du prøvet at lave en frisk søgning? Har jeg nu! Helt tilbage til fabriksindstillinger. Og samme resultat, alle de danske er væk. Den finder intet fra kanal 52 og opefter (DR1 ligger vist på kanal 53 som jeg husker det) Men de svenske går fint igennem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 drej antennen lidt, vi havde en stueantenne da bokser åbnet op for signalet! Det var et H...... at finde alle kanalerne og lige pluslig forsvandt der nogle af igen uden varsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nig 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Vi har samme problem, signalet forsvandt for et par dage siden.... Jeg har ikke fundet nogen løsning endnu, desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Er det ikke bare lavtrykket ? Jeg tager også TV fra Boxer og har seriøse problemer med de høje kanaler når der er kraftigt lavtryk. Det er altid de høje frekvenser der går først, hvilket gør det uforståeligt for mig at Mux 1 ligger oppe på kanal 53 istedet for kanal 31. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nig 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Så, fandt jeg problemet.... Vi plejer at bruge sendemasten Lynetten som bruger vandret polarisation, men af en eller anden grund kan vi ikke fange den mere. Nu skal man vende sin antenne 90* så alle pindene vender lodret, da man bruger en anden sendemast, Hove.. Så virker det perfekt igen, endda bedre signal.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Så er de kommet tilbage igen, indenfor de sidste par timer. Og heldigvis uden at dreje antennen, for den sidder høøøøjt oppe på taget. Enten var det lavtrykket, eller også er senderen kommet i gang igen. Tror mest på det sidste, for vi har aldrig haft problemer før i de 4½ år vi har boet her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Det er kommet mig for øre at der har været problemer med sendenettet tidligere. Har dog ikke nærmere info - men nu virker det jo også igen, såeh... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Det er kommet mig for øre at der har været problemer med sendenettet tidligere. Har dog ikke nærmere info - men nu virker det jo også igen' date=' såeh... ;)[/quote'] Smutter TV2-kanalen mon fra Comhems udbud i januar 2012? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Smutter TV2-kanalen mon fra Comhems udbud i januar 2012?Lyder sandsynligt at den ryger ud, da der jo bliver tale om en betalingskanal pr. 11/01-2012. Kunne være interessant hvis nogle gad hive fat i Comhem og høre dem ad, for lige at få dét søm banket i én gang for alle. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Lyder sandsynligt at den ryger ud, da der jo bliver tale om en betalingskanal pr. 11/01-2012. Kunne være interessant hvis nogle gad hive fat i Comhem og høre dem ad, for lige at få dét søm banket i én gang for alle. :) Jeg har nu sendt dem en mail, men de rykker sjældent særligt hurtigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Jeg har skrevet til dem adskillige gange hvorfor dansk TV2 ikke er at finde i deres digitale udbud. Hver gang har de svaret at de vil sende forespørgslen videre. Hvis flere skrev at de ønsker denne kanal udbudt kan det vel være de lytter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Com Hem sucks ..... og kundeservice fatter de intet af ! jeg har d.d sendt en skriftlig opsigelse kun fordi jeg er så pisse træt af deres ringe kundeservice. så fra nu futter jeg 600 -700 kr af på film om måneden istedet for bruge penge på com-hem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Jeg har skrevet til dem adskillige gange hvorfor dansk TV2 ikke er at finde i deres digitale udbud. Hver gang har de svaret at de vil sende forespørgslen videre. Hvis flere skrev at de ønsker denne kanal udbudt kan det vel være de lytter. De har ikke svaret på mine henvendelser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 fandt lige det her på nettet! http://digitalt.tv/tv-2-i-sydslesvigske-svenske-og-norske-kabelanlaeg/ Håber virkelig at det holder!!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Ja det ville da godt nok være dejligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Hev fat i CD Sverige:Canal Digital Sverige Hej Jesper, När det gäller nya kanaler så förhandlar vi med de flesta programbolag. Idagsläget finns ingen information om danska TV2 men självklart uppdaterar vi er om läget förändras. Hälsningar/Miriam Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Hev fat i CD Sverige: Hmm det er ikke meget information, forhandler for a beholde det eller sker der ikke noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Fik det her svar fra dem: I dagsläget vet vi inte exakt hur det blir med Dansk TV2. Mer information kommer när det är klart hur det blir. Lyder som om de forhandler med Tv2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Spurgte dem hvornår de ville vide mere, og fik det her svar: Vi har tagit frågan vidare och bör ha mer information under kommande vecka. Jo flere der presser jo bedre sikkert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Spurgte dem hvornår de ville vide mere, og fik det her svar: Vi har tagit frågan vidare och bör ha mer information under kommande vecka. Jo flere der presser jo bedre sikkert.Præcis. Bare pres på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Så fik jeg sku det svar jeg gerne ville have: Hej Lars Vi har fått information nu att de anläggningar som idag har Danska TV2 kommer ligga oförändrat. Med vänlig hälsning Daniel Olsson Canal Digital kundservice 0770-33 22 11 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Så fik jeg sku det svar jeg gerne ville have: Hej Lars Vi har fått information nu att de anläggningar som idag har Danska TV2 kommer ligga oförändrat. Med vänlig hälsning Daniel Olsson Canal Digital kundservice 0770-33 22 11Kommunikation er også svært internt ;) Godt at høre der er kommet styr på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2012 Til information, så kan har jeg fået svar fra Boxer i Sverige, at de ikke kommer til at tilbyde TV2 - sikkert fordi den ligger i Boxer DK. Så dem, der i dag ser TV via Boxer på antennen kan ikke fåTV2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites