Vicksen 10 Anmeld indhold Skrevet July 22, 2011 Ja, så har man sgu set det med: 13:30 i retning DK halvvejs oppe på højbroen, holder ''Wallander'' med blinket kørende. Årsag: To cyklister med godt om oppakning, var såmænd lystigt på vej mod DK Er meget interesseret i at vide, hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?!?!?!?!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Er meget interesseret i at vide' date=' hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?[/quote'] Naturligvis ved at køre "bagom" via Utsiktsvägen og gennem bommen ud på motorvejen som redningskøretøjer og sneplove mv. kan gøre det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Naturligvis ved at køre "bagom" via Utsiktsvägen og gennem bommen ud på motorvejen som redningskøretøjer og sneplove mv. kan gøre det... Ja, så langt ér jeg da med Tænker mere på, hvor det ''opmærksomme'' bropersonale var henne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 De har sikkert fået sig en basse med de danske toldere:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 De har sikkert fået sig en basse med de danske toldere:rolleye: Som heller ikke var der, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Tænker mere på' date=' hvor det ''opmærksomme'' bropersonale var henne[/quote'] Du har aldrig passeret betalingsanlægget uden at se et øje - dét har jeg så :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 De har sikkert fået sig en basse med de danske toldere:rolleye: En fredagsbasse....helt sikkert!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Ja, så har man sgu set det med: 13:30 i retning DK halvvejs oppe på højbroen, holder ''Wallander'' med blinket kørende. Årsag: To cyklister med godt om oppakning, var såmænd lystigt på vej mod DK Er meget interesseret i at vide, hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?!?!?!?!!? Det ser jeg sku et par gange om året... Har også set knallerter prøve lykken... På et tidspunkt så jeg faktisk jævnligt (som i et par gange om måneden henover en periode) hvad der umiskendeligt lignede en puch maxi med mælkekasse bagpå der forsøgte at krydse broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Du har aldrig passeret betalingsanlægget uden at se et øje - dét har jeg så :) Point taken, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Er der nogen som ved, hvorfor man aldrig lavede en cykel/gangsti som en del af Broen?. Så meget ekstra kunne det da ikke have kostet. Er det pga. tunellen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Er der nogen som ved' date=' hvorfor man aldrig lavede en cykel/gangsti som en del af Broen?. Så meget ekstra kunne det da ikke have kostet. Er det pga. tunellen?[/quote'] Personligt ville jeg ihvertfald ha' cyklet på job. Har kun 74 km. hver vej, så det ville passe fint med, at jeg skulle hjemmefra igen, når jeg kom hjem fra job. Det er jo godt, at holde sig igang - eller noget :p Men nej, jeg ved det ikke - det kunne dog ha' været fedt om sommeren, at cykle over broen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Cykelsti blev afvist pga. vindstød og risikoen for selvmordskandidater på broen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Personligt ville jeg ihvertfald ha' cyklet på job. Har kun 74 km. hver vej, så det ville passe fint med, at jeg skulle hjemmefra igen, når jeg kom hjem fra job. Det er jo godt, at holde sig igang - eller noget :p Men nej, jeg ved det ikke - det kunne dog ha' været fedt om sommeren, at cykle over broen :) 2* 74 km er måske lige lidt rigeligt. For dem som bor i Malmø og arbejder i København er det en tur på en 40-45 km. Der ville det godt kunne lade sig gøre fx. at cyckle ind den ene dag og tage toget hjem, for næste tag at tage toget ind og cyckle hjem. Ved at der er en del kontorfolk i København (altså dem som bor i lignende afstand i Danmark), som træner til fx. Sjælland rundt på den måde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Cykelsti blev afvist pga. vindstød og risikoen for selvmordskandidater på broen. ok - lyder sandsynligt. Det må vel også have vejet ind, at man ikke har vist hvad man skulle gøre med cycklerne i tunnelstykket. At sætte dem til at køre i samme tunnelrør som bilerne ville dæleme være farligt - at grave et ekstra lille tunnelrør ville være uoverstyrligt dyrt - og det ville være rædsomt kedeligt for en cycklist at køre de 4 km gennem røret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites