Basse 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2011 Er der mon nogen herinde der kan hjælpe med dette ? Det skal laves ordentligt og pænt. Montering i bagagerum, med trækning af strøm til batteri, montering af stelforbindelse samt trækning af RCA kabler til hovedenhed i instrumentbordet. Der skal ikke trækkes ledninger til højtaler, da den kun skal køre en subwoofer i bagagerummet. Jeg selv er en dør til den slags arbejder, får altid lavet huller hvor der ikke skal være nogen, og ridset diverse ting. Vil gerne betale for personens tid, inden for rimlighedens grænser - BRC.se tager 1500 spänd plus materialer for et lignende job jeg fik lavet på min tidligere bil. Kunne godt tænke mig at spare lidt denne gang :-) Betaling falder, hvis slut resultatet er i orden - og der ikke er ødelagt noget på bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Er ked af at slukke lyset :-/ men sådan en opgave med matrialer og garanti osv finder du vist ik mange steder til 1500. Så ville nok bruge dem du fik til det sidst. En opgave som den på papir (alt efter hvor mange højtalere osv) ville normalt ligge omkring 3000 sek. Mvh Timler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2011 Er ked af at slukke lyset :-/ men sådan en opgave med matrialer og garanti osv finder du vist ik mange steder til 1500. Så ville nok bruge dem du fik til det sidst. En opgave som den på papir (alt efter hvor mange højtalere osv) ville normalt ligge omkring 3000 sek. Mvh Timler. Hehe Timler, læs lige min post en gang til - og så læs din egen post :-). Det er en forstærker til en sub, intet andet. Som sagt, det er et simpelt job, for folk der ved hvad de laver. Jeg dur bare ikke til at trække ledninger i en bil, uden at ødelægge mere end jeg gavner :-) Men ja, skulle der trækkes ttil højtalere mv. så er prisen nærmere de 3000 kr. inkl. montering af højtalere - men det skal der ikke her. Sidder allerede infinity monteret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 Hvilken bil er det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 en Subaru :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2011 find et hul fra motorrummet ind i kabinen, og træk din +(rød) ledning derfra. Sort(-) er bare fra alm. stel, fx ved baglygten. og phone kabler fra din headunit udgang, du skal bruge 2 splitter. Nu har jeg aldrig monteret i en subaru før! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2011 Kom du i gang? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2011 Nix - ved godt hvordan det hele skal sættes sammen. Men som jeg skrev, så får jeg altid ødelagt mere end jeg gavner. Har lært nogle dyre lærepenge på mine tidligere biler, hvad angår ødelagt interiør, lister og gummipropper. Og så er der lige det med boremaskiner/skruemaskiner og mig - vi dur ikke sammen griner. Jeg arbejder med hjernen, og min hænder er bare monteret mine arme griner. Og når man heller ikke rigtig har et sted at rode med skidtet andet end en offentlig p-plads, så ja....det gider jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites