Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2011 Jeg vil meget gerne anbefale de håndværkere vi har herude nu. Lige nu er de igang med at bygge en garage til os, som simpelhen bliver bygget efter alle kunstens regler. De er meget grundige, har bl.a. lige lagt ca 15 kvm sten i opkørslen om, da de lå skæve med nogle mm. De har lavet det hele fra grunden og vi har aftalt fast pris med dem. Da det viser sig at den pris de har givet os, ikke holder da de har fejlberegnet lidt på hældningen af vores grund. Siger Mester bare, jamen dem betaler jeg jo bare. Han har indtil videre købt for 39K... uden brok eller noget. Har også fået alle regningerne da jeg jo kan trække dem fra hvis jeg en dag skal sælge siger han. Alt hvad de har sagt har de holdt, de er tilmed færdige før tid i forhold til det aftalte. De kan lave alt, har dog ikke selv VVS men har kontakter til det også. De skal igang med at lave teresse hos os når de er færdige med garagen, derefter skal de rette de sidste ting vi mangler inde i huset. SÅ hvis nogle har brug for nogle prof håndværkere, så send en PM, så laver jeg et match på jer :) Har massere af billeder af projektet hvis nogle vil se det, ellers er man også velkommen et smut forbi og se det med egne øjne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Bare lige et spørgsmål (2): Hvis man skal trække noget fra ved et evt. salg er en kontrakt med den faste pris så ikke nok? Og skal de ikke selv bruge regningerne til at trække moms fra? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Får ikke faktura fra dem på materialerne, de er blevet faktureret direkte til os fra byggemarket hvor vi har haft konto, endnu en STOR fordel, for så ved jeg nemlig at de ikke tjener på materialerne, som stort set alle andre gør. Så vi har fået rabat ud fra at vi er håndværkere og betalt netto pris. Han har tilmed forhandlet for os, og fået den ned i pris på materialerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Lyder godt for jer, men besvarer desværre ikke mine spørgsmål Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Hvad mangle du svar på ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 Hvis man skal trække noget fra ved et evt. salg er en kontrakt med den faste pris så ikke nok somgrundlag til skattemyndighederne (eller hvem der skal have dette) ? Og skal de ikke selv bruge regningerne til at trække moms fra (de kan vel ikke trække moms fra for et job hvis ikke de selv har fakturaerne)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 nej, en kontrakt er ikke nok, du er jo nød til at have fakturaerne på hvad man har betalt. Og da vi ikke får faktura på materialerne, så skal jeg jo bruge regningerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 ok, mange tak for svar. :) Det er en super fin garage I har fået bygget!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Angelik 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2011 hej Miriam jeg skal bruge en håndværker til at sætte lejlighed i stand, dog overtager vi per 1 november men du må gerne sende hans oplysninger til mig så jeg kan kontakte ham og evt. få et tilbud. mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites