Mette 0 Anmeld indhold Skrevet July 19, 2011 Er der nogen der kender et sted hvor man kan få pølser med rejesalat enten i Malmö eller Vellinge? Har lovet en ven fra DK at vi skal prøve det, han har hørt at det skulle være rigtigt godt. (har aldrig prøvet det og synes ikke det lyder så tiltalende, men hvad gør man ikke for sine venner :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Tja, jeg ville pudse brillerne og finde nærmeste pølsevogn. De har rædslernes rædsler. Eller hvad med stegt sild med rejesalat, det får på Røgeriet i Linhamn God fornøjelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Google: korv + räksallad + malmö = Sibylla, Möllevångstorget, Malmö. Søg efter räksallad på siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2011 Hvad med alle de der Pølsemannen vogne rundt omkring, mon ikke de har en med rejesalat også?!... eller ikeas eller biltemas "restaurant"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 Ja, Sibylla var også den eneste jeg lige kunne finde på Google. Det var mere hvis nogen havde erfaring med et sted......men det er bare at tage en smuttur rundt tror jeg............tak for svar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 Ja' date=' Sibylla var også den eneste jeg lige kunne finde på Google. Det var mere hvis nogen havde erfaring med et sted......men det er bare at tage en smuttur rundt tror jeg............tak for svar :)[/quote'] Husk at prøve det, på den anden siden af en 2 - 3 flasker vin - så smager de bedre, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2011 Lyder lovende :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites