Jump to content
Junkeren

Stjålet brobizz - skal jeg betale for en ny?

Recommended Posts

Vi har en ekstra brobizz, som vi sender til venner og familie, så de kan komme over broen uden det koster en månedsløn. I sidste uge sendte vi den til nogle venner, som kunne se at brevet havde været åbnet og brobizzen var pillet ud. Jeg fik den spærret hos broen dagen efter, men de mente at jeg skulle betale 200 for en ny? Er det normal procedure, eller var hende jeg snakkede med bare ualmindelig knotten? Jeg mener: Vi poster omkring 40K om året efter den bro, så er det sq lidt småligt at de kræver ekstra for en stjålet brobizz. Kan det i øvrigt svare sig at efterlyse bizzen i posten, når forsendelsen var sendt som almindelig brev?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har en ekstra brobizz, som vi sender til venner og familie, så de kan komme over broen uden det koster en månedsløn. I sidste uge sendte vi den til nogle venner, som kunne se at brevet havde været åbnet og brobizzen var pillet ud. Jeg fik den spærret hos broen dagen efter, men de mente at jeg skulle betale 200 for en ny? Er det normal procedure, eller var hende jeg snakkede med bare ualmindelig knotten? Jeg mener: Vi poster omkring 40K om året efter den bro, så er det sq lidt småligt at de kræver ekstra for en stjålet brobizz. Kan det i øvrigt svare sig at efterlyse bizzen i posten, når forsendelsen var sendt som almindelig brev?
At broen tjener mange penge er der vist ingen tvivl om. Lidt provokernede kan jeg spørge dig: Hvorfor skal JEG være med at betale for, at du får stjålet en brobizz? Hvis jeg mister en af mine brobizz'er, regner jeg ikke med at der er andre der skal betale end mig..... Hvorfor sender i ikke brokortet....det er da billigere i porto....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fik den spærret hos broen dagen efter, men de mente at jeg skulle betale 200 for en ny? Er det normal procedure, eller var hende jeg snakkede med bare ualmindelig knotten? Jeg mener: Vi poster omkring 40K om året efter den bro, så er det sq lidt småligt at de kræver ekstra for en stjålet brobizz.
Jeg mener at det står et eller andet sted i aftalevilkårene at der er 200 kr. i depositum for at få en ekstra brobizz. Hvis man så mister den (uanset årsag) kan man naturligvis ikke få depositum tilbage. Og vil man have en ny, skal man betale et nyt depositum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar. Ser ud til at jeg må punge ud, men det bliver ikke uden en røffel over dårlig kundeservice... elsker at hade den bro.

Lidt provokernede kan jeg spørge dig: Hvorfor skal JEG være med at betale for, at du får stjålet en brobizz? Hvis jeg mister en af mine brobizz'er, regner jeg ikke med at der er andre der skal betale end mig.....
Lidt provokerende kan jeg svare: Hvorfor skal jeg punge ud med 200 bobs fordi posten ikke tjekker deres ansattes straffeattester? Det er jo ikke selvforskuldt sløseri, vi taler om her. Uanset hvad så vil enhver virksomhed der prygler deres stamkunder for store summer være bedre tjent med at yde en bedre kundeservice. At de skal dele en ekstra brobizz ud, som måske koster en tyver i indkøb, lægger ikke andre kunder til last, og det kunne jo være at kernekunden faktisk blev mere tilfreds.
Hvorfor sender i ikke brokortet....det er da billigere i porto....
Se, det anede jeg ikke man kunne. Troede kun den skulle bruges til deres rabatordninger. Skal jeg klart benytte mig af fremover. Takker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se' date=' det anede jeg ikke man kunne. Troede kun den skulle bruges til deres rabatordninger. Skal jeg klart benytte mig af fremover. Takker![/quote'] Jeg mener at brokortet kun giver priser på 145 dkr, men den tæller ikke med i bizz-regnskabet. 2 bizzer på samme konto kan (mig bekendt:confused:) summere turene, så begge kan opnå de billige (30 dkr) ture.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites