Blichfeldt 10 Anmeld indhold Skrevet July 17, 2011 Min sommerbil en MB SLK 230k 1998 går i stå med varm motor. Og kan ikke startes igen før motoren inen er blevet kold efter ca 30 min... Er der nogle, der ved hvad kan der være galt ? Har fået læst ud koder fra computeren men ikke fundet nogen fejl... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2011 Min sommerbil en MB SLK 230k 1998 går i stå med varm motor. Og kan ikke startes igen før motoren inen er blevet kold efter ca 30 min... Er der nogle, der ved hvad kan der være galt ? Har fået læst ud koder fra computeren men ikke fundet nogen fejl... Måske: http://124forum.dk/w124/files/viewtopic.php?f=25&p=39240 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2011 Nu er jeg på ingen måde mercedes-mand, men jeg synes at have hørt og oplevet nogle biler der gjorde det der nummer, hvor det var krumtapsføleren der var træt af dage. Når den blev varm forsvandt signalet fra den og maskinen dør. Men som sagt, jeg har bestemt ikke nogen erfaring med mercedes, men har oplevet det på lidt andre mærker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites