Jump to content
Troejborg

Hvilken bærbar?

Recommended Posts

Som nævnt i en anden tråd, at en af vores bærbare brændt sammen.. Vi kigger derfor på en ny.. Det skal være en HP og skal helst være med den store skærm, altså der hvor talene også står ude i siden af bærbaren og ikke i toppen.. Samtidig skal den kunne bruges til lidt spil, den skal kunne indeholde en del film, musik, billeder osv... og skal kunne køre photoshop og nogle andre lidt større programmer.. Må ikke koste alverden... Kom med jeres bud.. jo billigere jo bedre, gør ikke noget hvis den ikke har alt... Tidligere bærbar var en HP Pavilion DV9000... den var ganske udemærket til ovenstående..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har kigget lidt på to: http://shop.onoff.com/Produkter/Datorer__Kringutrustning/Datorer/Barbara_datorer/Hem/16_tum_eller_storre.aspx De to sidste på siden.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på disse to?? udover en smule på prisen selvfølgelig..
Den sidste. Bedre cpu og grafikkort. (og USB3 - som du vil blive glad for, når du oplever forskellen mellem USB2 og 3!) Men husk at OnOff jo er gået konkurs - så du skal nok være hurtig ude i butikken, hvis du vil shoppe dén HP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tænkte jeg ville køre derud med det samme i dag efter arbejde.. Lige hurtigt, man køber vel uden garanti osv eller?
Nej der er stadig garanti, men du kan ikke henvende dig til OnOff, hvis der går noget galt. Jeg har dog set, at både Media Markt og Netonnet tilbyder at hjælpe i garanti øjemed for folk, der har købt hos OnOff. Ellers skal du henvende dig til producenten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FEDT!... jeg tager helt sikkert derover idag.... Umiddelbart tror jeg det er en god bærbar?!' date=' den sidste på listen der... [/quote']Fin maskine - men ikke en bærbar. Nærmere en mobil stationær ;) (læs: stort lokum!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fin maskine - men ikke en bærbar. Nærmere en mobil stationær ;) (læs: stort lokum!)
Altså den vi har nu - dv900 - den er også forholdsvist stor... Den skal bare stå på et skrivebord derhjemme, den skal heldigvis ikke slæppes med rundt :D Men det jeg hører dig sige, er det, at den er pengene værd? nu tænker jeg ifht. den vi havde også...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså den vi har nu - dv900 - den er også forholdsvist stor... Den skal bare stå på et skrivebord derhjemme, den skal heldigvis ikke slæppes med rundt :D Men det jeg hører dig sige, er det, at den er pengene værd? nu tænker jeg ifht. den vi havde også...
Jeg har ingen specs på jeres gamle bærbar - så, no idea. Men den nævnte nye maskine er helt ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej folkens, Ikke for at hijacke denne tråd, men jeg er også jagt efter ny bærbar. Jeg er nok ude i kategorien gamer bærbar. Hvis OnOff stadig har noget tilbage, hvad vil I så rekomendere? Er nok mest hooked på ASUS, men da det er lang tid siden jeg har sat mig ind i GPU, RAM, GFX, HDD og andet gejl, siger modelnumrene mig ikke særlig meget desværre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare lige sige, at jeg tror ikke du skal regne med onoff har noget særligt tilbage :P.. Da jeg var ude og købe den der bærbar - tror det var 4 dage efter første udsalgsdag... der var TOTAL tomt over det hele... folk hamstrede helt vildt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oh well... :( Shit happens. Men de viser ellers på deres side at varen ikke er mulig at købe over nettet længere, men kun i deres varehuse. Men om det så betyder at der kun står bras tilbage, er sikkert nok mest sandsynligt ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites