los 10 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2011 Jeg skal bruge en af hver er der nogen her inde der kan hjælpe eller kender nogen her i malmø eller omegn?? Skal have sat ny vask op, lavet et lille afløb (det er der, men utæt) lagt gulv i en stue og sat paneler + dørkarme på i hele lejligheden. Skal have muret en meget lille væg hvor der er blevet skåret i. Håber der er nogen der kender nogen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Naddi 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2011 Vvs Min kæreste er vvs og sprinkler halløj, bor i bunkeflostrand. måske han ville gøre det mod et rimelig beløb ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
L_B_P 11 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2011 Naddi kunne også bruge en VVS i køkkenet ifb med renovering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BM BYGGESERVICE 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2011 Hej LOS Har du stadig brug for en håndværker er jeg klar med et godt tilbud. Er uddannet tømrer men kan også det vvs som du har brug for Kan kontaktes på bmbyggeservice@forum.dk hvis det har interesse eller +4523810849 Med venlig hilsen BM BYGGESERVICE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2011 Og eftersom du annoncerer på et forum for danskere i Sverige på en som specifikt skriver opgaven er i Malmö og involverer VVS arbejde at I besidder svensk våtrumsbehörighet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
guk 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2011 er det bevis ligeså "orange" som regningen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites