markack 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2011 Hej, Jeg flytter til Sverige til september, er det muligt at søge om svensk personnummer før man reelt er flyttet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 For at få svensk person nummer, skal man have en svensk adresse :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Nej, du kan få et samordningsnummer, hvis du har behov for det af økonomiske/skattemæssige årsager, men du kan ikke få et personnummer, førend du reelt flytter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Ja, som Jakriborg er inde på kan du få en slags midlertidigt personnummer af din tilflytningskommune (Skatteverket), men du skal kunne dokumentere dit behov for et (leje- eller købsaftale af bopæl i Sverige). Når du så reelt er flyttet får du et officielt svensk personnummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2011 Du kan hurtigt få et svensk personnummer. Du sørger bare lige for at få en C/O adresse og officielt flytte herover...når du så har fået dit personnummer kan du ordne alle de andre ting. Det var sådan jeg gjorde og jeg havde mit personnummer efter 3 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites