timler 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2011 Jeg er 33 år og har 13 års erfaring indenfor rengøring, jeg kan tilbyde rengøring i Private hjem, samt kontor og flytterengøring. samt indkøb og vinduepuds. Jeg bor i malmø City, og er til rådighed i hele Skåne.. I er meget velkommen til at kontakte mig på min mail eller herinde. og høre lidt mere om mig og hvad der ellers kan tilbydes... MVH Trine Timler trinetimler@yahoo.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Hej! Er du registreret i Sverige (så man kan få ROT-avdrag), eller er det "orange" priser? Hvad er timeprisen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Hvordan har du det med husdyr? Og så også lige svar på Homers spørgsmål. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 jeg har det fint med husdyr.... og tager fra 200 i timen. kommer helt an på hvor meget og hvor stort det er.....:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Men kan man få rotfradrag når nu du tager fra 200 sek/t Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Det nemmeste for mig er jo at se det der skal gøres rent kommer jo helt an på hvor meget kunden vil have gjort, og hvor stort huset /lejlighed er., der kan jo komme mange ekstra ting til. Feks ,Strygning ,vask af tøj. hvad folk nu gerne vil have.... alt kan ordnes så det passer til hver enkel....:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Jow jow... men har du et firma (F-skattsedel)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Jow jow... men har du et firma (F-skattsedel)? Well, så ivrig efter, at svare på det ( eller ikke ) - så tror jeg det ikke..!! Mvh. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Undskyld nu sidder jeg jo ikke ved nettet hele tiden. Så derfor jeg ikke lige svare med det samme. Tonen herinde ændre sig en del synes jeg. Jeg tilbyder en service og ikke for at du kommer med en konklusion om noget fordi jeg ikke svare. Men svar på dit spørgsmål jo det har jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Undskyld nu sidder jeg jo ikke ved nettet hele tiden. Så derfor jeg ikke lige svare med det samme. Tonen herinde ændre sig en del synes jeg. Jeg tilbyder en service og ikke for at du kommer med en konklusion om noget fordi jeg ikke svare. Men svar på dit spørgsmål jo det har jeg. Jamen, så siger jeg da; undskyld - til *dig*. ( men to gange besvarede du spørgsmål herinde - og lod samtidig være med, at besvare spørgsmål vedr. ROT. For det andet; jeg har *ikke* stillet noget spørsmål. Det var der indtil flere, der havde ) Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Jeg havde svaret på Privat besked......:-) til dem der spurgte og havde så ikke været på efter det sidste spørgsmål. og svaret var til ham der spurgte...... men får at få det hele på det rene så har jeg ikke sat dette herind for at lave en diskution klub, jeg tilbyder min hjælp til dem der har brug for den, og svare folk på private beskeder. så bliver der ingen misforståelser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites