bluee 10 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2011 Fint med de nye hastighedsviser som sikkert har kostet 1 mio+ at sætte op. Men jeg syntes ikke det er gennemtænkt. Der er nu skilte til højre og til venstre, samtidig med du skal se om du har grønt lys og om bommen går op. Det må da forvirre enhver og specielt dem der kører over for første gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2011 Der er nu skilte til højre og til venstre' date=' samtidig med du skal se om du har grønt lys og om bommen går op. [/quote'] Det betyder da absolut INTET - agurketider? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2011 Jeg synes det er fedt! Den kan nemlig kun vise 2 tal og køre du over 100, så siger den slet ingenting. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2011 Jeg synes det er fedt! Den kan nemlig kun vise 2 tal og køre du over 100' date=' så siger den slet ingenting. [/quote'] Fandeme for morsomt, he he he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2011 Pyt skidt med det - folk der er vant til at køre der er ligeglade, og turisterne er alligevel forvirrede på et højere plan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2011 Jeg synes det er fedt! Den kan nemlig kun vise 2 tal og køre du over 100' date=' så siger den slet ingenting. [/quote'] Men det gør bommen når den rammer ruden:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Jeg synes det er fedt! Den kan nemlig kun vise 2 tal og køre du over 100' date=' så siger den slet ingenting. [/quote'] Den kan faktisk vise 3 tal. Men max 199. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Den kan faktisk vise 3 tal. Men max 199. Jep, den kan rent faktisk vise et ekstra ciffer dog kun som et 1-tal... Men hvis der er nogen som tager den med 200+ tror jeg det er lidt lige meget med hastighedsmålingen for dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Der er 2 fulde ciffer tal på skiltet.....hvis den første side er et éttal, så skal anden række også være et ettal. Så fremdeles....111 er maks fart hvis det er korrekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Der er 2 fulde ciffer tal på skiltet.....hvis den første side er et éttal' date=' så skal anden række også være et ettal. Så fremdeles....111 er maks fart hvis det er korrekt.[/quote'] Hvem siger det SKAL være samme cifferrækkefølge hele vejen igennem? Men skiltene som sidder derude har 3 cifre, hvoraf det første kun kan vise et 1-tal mens de 2 andre kan vise fra 0-9 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Der er 2 fulde ciffer tal på skiltet.....hvis den første side er et éttal' date=' så skal anden række også være et ettal. Så fremdeles....111 er maks fart hvis det er korrekt.[/quote'] Den har plads til 3 tal, hvoraf kun de sidste 2 er fulde tal og det første kun kan være et 1 tal, altså sådan her: - - | | | | | - - | | | | | - - Og med din logik , hvis der altså nu kun var visning for 2 tal, så er det højeste tal 1111 ;) | | | | | | | | Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2011 Den har plads til 3 tal, hvoraf kun de sidste 2 er fulde tal og det første kun kan være et 1 tal, altså sådan her: - - | | | | | - - | | | | | - - Og med din logik , hvis der altså nu kun var visning for 2 tal, så er det højeste tal 1111 ;) | | | | | | | | Du tabte mig vist på vej gennem betalingsanlægget med det indlæg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2011 Aaahh, sex med fluer er nu skønt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites