Jump to content
Villa Patina

Gamle svenske møbler

Recommended Posts

Jeg er netop ved at starte en lille hobbybutik op, hvor jeg bl.a. gerne vil sælge gamle svenske møbler. Jeg har været på en lille weekendtur i det sydlige skåne for at gå på opdagelse. Men mange af de steder jeg endte var på såkaldte "loppis". Disse kan være fine nok, men savner et sted hvor jeg evt kunne komme fast og handle. Og hvor møblerne ikke står i vandpytter i gamle utætte lader. Så derfor vil jeg høre om nogen herinde har nogle gode forslag/erfaring til hvor jeg kan køre hen og finde gode møbler til en fornuftig penge. Det skal jo kunne svare sig for mig at køre derop og hente det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke lige noget fast sted hvis det skal være GAMLE møbler. Altså taler vi antikviteter og den slags? Og din plan er at opkøbe dem i sverige og så køre dem til Danmark og sælge dem der? Ud over blocket kan du checke på http://www.tradera.com/Mobler-c3_1604 - En slags modstykke til qxl.dk. Måske der kunne være noget relevant for dig der. Ellers er det måske muligt at finde et auktionshus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites