Gio 23 Anmeld indhold Skrevet July 11, 2011 Man skal ikke indløse en check fra Transportstyrelsen (som har Swedbank) i sin egen bank (Nordea), medmindre man synes 50,- er et helt iorden gebyr at betale for ydelsen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 ...indløse en check fra Transportstyrelsen (som har Swedbank) i sin egen bank (Nordea)' date=' medmindre man synes 50,- er et helt iorden gebyr at betale for ydelsen! [/quote'] Fail... Jeg betaler da ikke noget for at indløse den slags ting i min bank, blot pengene går ind på min konto hos dem... Og det uagtet at det ikke er dem som er udstedende bank... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Fail... Jeg betaler da ikke noget for at indløse den slags ting i min bank' date=' blot pengene går ind på min konto hos dem... Og det uagtet at det ikke er dem som er udstedende bank...[/quote']None the less. Har lige været i min afdeling i Malmö med en check fra Swedbank. Femti spän! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg fandt ud af at når man sætter kontanter ind på kontoen, så koster det 50 sek..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg fandt ud af at når man sætter kontanter ind på kontoen' date=' så koster det 50 sek..... [/quote']Også Nordea? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Aner det ikke....Kun Swedbank har jeg sat penge ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Aner det ikke....Kun Swedbank har jeg sat penge ind.Det var mere et direkte spørgsmål, om du også have Nordea. Men noteret - du er Swedbank'er. Synes godt nok de er ved at stramme en del skruer! :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Ja de er ved at polstre sig til krise nr 2....som blir meget værre end første gang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Ja de er ved at polstre sig til krise nr 2....som blir meget værre end første gang!Så burde de nok lade være med at psykopat-malke det kvæg der giver dem kød på bordet! (læs: kunderne). Kvajpander... :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg er helt enig. Men det er bedre at ha' penge på kistebunden nu end at skulle jagte pengene bagefter når krisen har ramt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg betaler ikke noget som helst for kontant insättning, så det må være dig der ikke har forhandlet ordentligt med banken... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Yes det chok fik vi også... Jeg har danske bank i sverige.. og gik i swedbank for at få pengene... 50 boks du... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg er "Förmånskund" i Nordea Sverige og "Fordel+" i DK - og som en sådan skal jeg stadig betale for at indløse en check. Jeg har ikke forsøgt at sætte kontanter ind endnu, da jeg ikke omgiver mig med slige sager :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Yes det chok fik vi også... Jeg har danske bank i sverige.. og gik i swedbank for at få pengene... 50 boks du... Hvis man ikke har konto hos den pågældende bank, så er det vist pretty standard at det forholder sig sådan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Yes det chok fik vi også... Jeg har danske bank i sverige.. og gik i swedbank for at få pengene... 50 boks du...Jeg kan forstå gebyret når du går i en anden bank end din egen. Faktisk så er det hvad jeg ville forvente - og derfor gik jeg netop i min egen bank, da jeg regnede med det var måden at gøre det på (og spare et evt. gebyr). Men nej. Næse! *OINK* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Send den til dem med posten - så er det gratis! :) http://www.nordea.se/Privat/Kort+och+betalningar/Utbetalningskort/Rutin+f%C3%B6r+ins%C3%A4ttning+p%C3%A5+konto+i+Nordea/1261802.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Underligt... faktisk kan man slet ikke indsætte pengene når man møder op med en check/værdiavi, men man får pengene udbetalt hvilket koster 50 sek og derefter kan man bede om at sætte dem ind. Hvis man så sender checken/værdiavi til dem, så kan de ikke udbetale til en, men indsætter den med det samme til 0 sek. ?!?!??!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Underligt... faktisk kan man slet ikke indsætte pengene når man møder op med en check/værdiavi' date=' men man får pengene udbetalt hvilket koster 50 sek og derefter kan man bede om at sætte dem ind.[/quote']Hvem? Jeg fik fint sat min check ind direkte - men betalte det samme som dit scenarie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Nu har danske bank herovre, jo altså ikke nogen decideret pengefilial... Så blev nødt til at gå i en anden bank... og jeg tænkte, at når det var swedbank den kom fra, så kan de vel godt sætte det ind på min konto.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Hvem? Jeg fik fint sat min check ind direkte - men betalte det samme som dit scenarie Jaja, men jeg tror det er en teknisk udbetaling som bliver indbetalt med det samme..... :-) Som du skrev, de strammer skruen, fordi de ikke vil håndtere papir af den art, men hvorfor sender banker checks istedet for bare ati ndsætte dem til en konto Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg blev mest bare glad for at opdage at man faktisk kan sende skidtet til banken med posten - bare det at spille for at parkere+stå i kø i banken er i min verden meget værd. Og når det så tilmed er 50 kroner billigere... Ding-dong - det er da ligetil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Man skal ikke indløse en check fra Transportstyrelsen (som har Swedbank) i sin egen bank (Nordea)' date=' medmindre man synes 50,- er et helt iorden gebyr at betale for ydelsen! [/quote'] Jeg har 3 gange fået penge tilbage fra enten forsikring eller Transportstyrelsen eller noget i den dur... Og jeg har alle tre gange været edderrasende pissesur over at betale 25 kroner for at få lov til at få MINE EGNE PENGE igen. Jeg har så valgt at bruge checken som betalingsmiddel i en butik - så koster det så kun det halve, men alligevel...!!! Men man kan virkelig undre sig over, hvorfor det er så svært at føre penge tilbage til den konto, hvorfra man har fået dem udbetalt. Amatører... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 I Swedbank koster det i øvrigt 20 SEK at indløse en check, hvis man ikke er kunde der i forvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 I Swedbank koster det i øvrigt 20 SEK at indløse en check' date=' hvis man ikke er kunde der i forvejen.[/quote'] Ikke korrekt, hver gang vi har haft en chech har vi skullet betale 50... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Ja, det var altså hvad Swedbank i Lund krævede, da jeg var inde med en kammerat for at indløse en check i onsdags. Det kan da være, de har forskellige satser alt efter, hvilken afdeling det er, hvem ved? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites