Jump to content
larscph

Malerarbejde - nogen anbefalinger?

Recommended Posts

Der har været lidt forskelligt indlæg fra folk herinde der tilbød malerarbejde - men det er min fornemmelse at det har været af lidt svingene niveau med hensyn til respons når man kontaktede dem. Derfor - er der nogen der kan anbefale en maler? Vi skal have malet loftet og tapetseret i vores trappeopgang. Det er et lidt "dumt" job med vel 4 meter til loftet (som også skal males) fra en smal afsats der hvor trappen vinkler 90 grader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Efter at have brugt Robert - den store maler på baggrund af anbefalingen herfra - vil jeg gerne takke for jeres hjælp. Robert er supergod. Han overholder aftale og laver et godt stykke arbejde. Og derfor vil jeg gerne give ham min bedste anbefaling. Når vi næste gang skal have malet vil vi forsøge at få Robert den store maler til at hjælpe os. Mvh Ole

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået lavet rigtig mange forskellige ting af Robert Spence (den store maler). Det har været en fornøjelse hver eneste gang. God pris, høj kvalitet og vigtigst af alt super pålidelig.

super skal snart bruge en til et større arbejde' date=' så det er hermed noteret :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg genåbner lige tråden. Jeg mangler en maler til en mindre opgave med et loft som skaller af. Det skal være meget snart, indenfor 2 uger, og det passer desværre ikke så godt med Robert Spence. Er der nogen der komme med en anden anbefaling På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites