larscph 18 Anmeld indhold Skrevet July 6, 2011 Der har været lidt forskelligt indlæg fra folk herinde der tilbød malerarbejde - men det er min fornemmelse at det har været af lidt svingene niveau med hensyn til respons når man kontaktede dem. Derfor - er der nogen der kan anbefale en maler? Vi skal have malet loftet og tapetseret i vores trappeopgang. Det er et lidt "dumt" job med vel 4 meter til loftet (som også skal males) fra en smal afsats der hvor trappen vinkler 90 grader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2011 Jeg brugte en der hedder Robert Spence han bor i arlöv, hans kone er vist herinde på debatten.... jeg var i hvertfald meget tilfreds, fik spartlet og lagt filt på i hele stuen samt halvdelen af første sal for tre måneder siden. Har smidt hans nummer væk men hans email er denstoremaler@hotmail.com. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2012 Hej Efter at have brugt Robert - den store maler på baggrund af anbefalingen herfra - vil jeg gerne takke for jeres hjælp. Robert er supergod. Han overholder aftale og laver et godt stykke arbejde. Og derfor vil jeg gerne give ham min bedste anbefaling. Når vi næste gang skal have malet vil vi forsøge at få Robert den store maler til at hjælpe os. Mvh Ole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2012 Det var skam også Robert vi endte med - super flot og godt arbejde. Kun tilfredshed med ham herfra. Vi dobbelcheckede prisen - og hans priser er også i orden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2012 super skal snart bruge en til et større arbejde, så det er hermed noteret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Jeg har også fået lavet rigtig mange forskellige ting af Robert Spence (den store maler). Det har været en fornøjelse hver eneste gang. God pris, høj kvalitet og vigtigst af alt super pålidelig. super skal snart bruge en til et større arbejde' date=' så det er hermed noteret :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Jeg ved min mor nu har forsøgt at kontakte ham via mail og PM herinde, men intet hørt fra ham. Nogle der ved om han stadigvæk er aktivt/søgende ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Jeg tror det er lettest at nå ham igennem telefonen. Hans nummer er +45 31767252 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JobiTop 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 Hvis din mor stadig skal have lavet noget er hun velkommen til at kontakte mig på 25906010. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2013 jeg genåbner lige tråden. Jeg mangler en maler til en mindre opgave med et loft som skaller af. Det skal være meget snart, indenfor 2 uger, og det passer desværre ikke så godt med Robert Spence. Er der nogen der komme med en anden anbefaling På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2013 ***bump*** der må da være nogen der har fået malet for nyligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites