Jump to content
rijac

Energideklaration ved salg af hus?

Recommended Posts

Hej, Kan ikke finde nogle emner om dette... Så er der mon nogen her som er bekendt med den "nye" regel (siden jan. 09) om energideklaration, når man skal sælge hus? Og kan I anbefale nogle? Min mægler talte om ret store prisudsving, alt efter hvilken udbyder man vælger at få lavet deklarationen hos...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mægler anbefalede et par firmaer til sælger... Jeg kan godt lige undersøge hvem der havde lavet vores... Det er billigere at få det lavet end ikke at gøre det... Tror det var 1500-2000 sek det kostede at gøre, men koster vist 6000 sek, hvis du ikke gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi gav 1500 SEK hos Eminenta' date=' men det var i forbindelse med en garantibesiktning af huset... Hør dem ad... [url']http://www.energideklaration.com/hem.html
Jeg har nu talt med dem og de skulle så godt nok have 3500 kr. med begrundelsen, at huset var bygget før år 2000 - hvilket betyder at de kommer ud og laver den på stedet, fremfor direkte over nettet. Sådan må det være...tak for info i hvert fald :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites