Gio 23 Anmeld indhold Skrevet July 1, 2011 Der er p.t. en bunke forskellige stillinger ledige. Ta' et kig hér. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Aha, og hvorfor reklamerer du mon lige for TV2? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Aha' date=' og hvorfor reklamerer du mon lige for TV2? ;)[/quote']Reklamerer? Jeg informerer om at der er ledige jobs på en fed arbejdsplads. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Ah ja, omtale og markedsføring er ikke nødvendigvis reklame. Undrer mig bare, hvorfor TV2 gør sig fortjent til en særlig omtale herinde. Der er jo masser af stillinger, der er ledige, fx også hos konkurrenten i DR ;) http://www.dr.dk/OmDR/Job+og+karriere/20060420185206.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Det er vel for fa'en tilladt at skrive om ledige stillinger på ens EGEN arbejdsplads??? Uden at man skal hagles for det? For helvede..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Ah ja, omtale og markedsføring er ikke nødvendigvis reklame. Undrer mig bare, hvorfor TV2 gør sig fortjent til en særlig omtale herinde. Der er jo masser af stillinger, der er ledige, fx også hos konkurrenten i DR ;) http://www.dr.dk/OmDR/Job+og+karriere/20060420185206.htmSkulle jeg poste alle ledige jobs i mediebranchen, så fik jeg travlt. Såeh, forstår ikke helt dit lille opstød Det er vel for fa'en tilladt at skrive om ledige stillinger på ens EGEN arbejdsplads??? Uden at man skal hagles for det?Tak Brian, enig - og ja, skulle jo også mene at der ikke skulle være noget galt i dét. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Det er vel for fa'en tilladt at skrive om ledige stillinger på ens EGEN arbejdsplads??? Uden at man skal hagles for det? For helvede..... Jeg bliver ligefrem glad for at få anbefalet gode arbejdspladser med ledige jobs. Det kan være noget af en jungle at bevæge sig rundt i, så positiv omtale kan gøre at man slipper for nogle af blindgyderne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Aha, men se det var nok det lille stykke information, som faktisk manglede i Gios indlæg. Han skrev intet om sin tilknytning til TV2, men har postet flere indlæg om ledige jobs der. Så begynder man jo at undre sig over, hvorfor der pludselig dukker så mange stillingsopslag op lige netop derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Aha' date=' men se det var nok det lille stykke information, som faktisk manglede i Gios indlæg. Han skrev intet om sin tilknytning til TV2, men har postet flere indlæg om ledige jobs der. Så begynder man jo at undre sig over, hvorfor der pludselig dukker så mange stillingsopslag op lige netop derfra.[/quote']Du kunne bare have spurgt - selvom jeg egentlig ikke synes det er så relevant. Dog så burde min relation skinne ret meget igennem, skulle jeg mene ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Jeg spurgte jo faktisk netop hvorfor. Men fik ikke noget svar på det, jeg spurgte dig om. Andre, som skilter med ledige jobs herinde, plejer jo at fortælle, at de søger kolleger, eller arbejder i en virksomhed som efterspørger nye medarbejdere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Jeg spurgte jo faktisk netop hvorfor. Ja, du spurgte hvorfor jeg reklamerede for TV 2 - ikke om jeg arbejdede på TV 2. Men det er vel egentlig generelt også ligegyldigt om jeg arbejder for Ubbehage Kloakservice eller et større mediehus, hvis bare der er nogle der kan se interesse i de opslag jeg husker at smide herind :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Hvis du arbejder med medier, ved du vel nok, at det ikke er ligegyldigt, hvem der er afsender på et budskab. Og man skal generelt forholde sig kritisk til de informationer, man får på nettet. Forum får jo også med jævne mellemrum pludselig positiv omtale af diverse steder uden at man som læser er i stand til at vurdere troværdigheden af disse, fordi afsenders relation til stedet ikke fremgår af teksten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Get a room!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2011 Vi har vel alle vores kæpheste, fair nok. ...og lad os så ikke tæve mere på den stakkels hest :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 Skulle jeg poste alle ledige jobs i mediebranchen' date=' så fik jeg travlt. Såeh, forstår ikke helt dit lille opstød :confused:Tak Brian, enig - og ja, skulle jo også mene at der ikke skulle være noget galt i dét.[/quote'] wiiiiii i 2 er enige om noget :) sorry :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites