skov76 10 Anmeld indhold Skrevet June 29, 2011 Jeg ved ikke om jeg har fået solstik eller andet, men jeg har tænkt på at leje min bil ud privat. Jeg har en bil (bmw 320daut, sedan, 2008) til salg på blocket og der sker ikke så meget. Har fået af vide af bmw malmø, at markedet i sverige er gået lidt i stå (om han taler rigtig ved jeg ikke...). Faktum er, at jeg har en bil stående som ikke bliver brugt! Det er så her, at solstik mm. kommer ind, da jeg i går tænkte, at der måske var nogen herinde der har erfaring med sådanne arrangementer, alternativt kunne bruge en bil i kortere tid? Jeg har selvfølgelig præference for at leje til én jeg kender, men det er trods alt begrænset hvor mange jeg kender herovre og udleje til danskboende går selvfølgelig ikke. Pris og vilkår (forsikring, mil mv.) har jeg ikke tænkt videre på udover at det selvfølgelig skal fungere for begge parter - men det skal man nok kunne strikke sammen, såfremt jeg vælger at gå videre med dette projekt. Jeg vil som altid sætte pris på jeres kommentarer og synspunkter... Fortsat god dag Mikkel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2011 Jeg ved ikke om jeg har fået solstik eller andet, men jeg har tænkt på at leje min bil ud privat. Jeg har en bil (bmw 320daut, sedan, 2008) til salg på blocket og der sker ikke så meget. Har fået af vide af bmw malmø, at markedet i sverige er gået lidt i stå (om han taler rigtig ved jeg ikke...). Faktum er, at jeg har en bil stående som ikke bliver brugt! Det er så her, at solstik mm. kommer ind, da jeg i går tænkte, at der måske var nogen herinde der har erfaring med sådanne arrangementer, alternativt kunne bruge en bil i kortere tid? Jeg har selvfølgelig præference for at leje til én jeg kender, men det er trods alt begrænset hvor mange jeg kender herovre og udleje til danskboende går selvfølgelig ikke. Pris og vilkår (forsikring, mil mv.) har jeg ikke tænkt videre på udover at det selvfølgelig skal fungere for begge parter - men det skal man nok kunne strikke sammen, såfremt jeg vælger at gå videre med dette projekt. Jeg vil som altid sætte pris på jeres kommentarer og synspunkter... Fortsat god dag Mikkel Skal du udleje din bil skal du sikre dig at din forsikring er med på idéen idet de fleste selskaber friskriver sig den slags ting i deres betingelser... Derudover kunne skattemyndighederne nok have en interesse i det mulige overskud... Derudover skal du nok sikre dig med en rigtig lejekontrakt så du ikke hænger med aben såfremt h*n laver skader på bilen eller andre... Alt i alt ville jeg nok kalde det et minefelt at bevæge sig ud i, men hver sin lyst :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites